Vi som har BIM november 18
Bim -3. Ett svagt plus. (:
Bim -3. Ett svagt plus. (:
Tack! (: Det var inte med morgonurin. Tog testet på förmiddagen runt 11 ungefär, med test från testlagret.se. ^^
Fick landstingsbekostat efter 3 missfall på rad...då fick vi en dotter på första försöket samt 1 ägg i frysen...den resan var rätt tuff med alla missfall och sen stressen med ivf slla sprutor o hormoner....så funderade aldrig direkt på syskon...sen blev vi gravida spontant i mars som slutade med att vi förlorade vår son i v16 då kände jag direkt att jag ville anv vårt ägg....kostade 17 000 kr att göra återföringen denna gång...ska jag börja om nu med helt ny ivf så blir det 40 000 kr....köper jag ett "paket" med 3 försök så kostar det 76 000 kr
Behöver få hjälp med en fråga, imorse och nu när jag va på toan och torkade mig så va flygningen så seg och geggig att de blev som en lång tråd mellan underlivet och pappret som jag tog med, vad betyder det?
Ja de va genomskinligt :p har aldrig kunnat se sånt sekter så tydligt förut. Fick mensen 25 oktober, kan de stämma att ägglossningen redan är här / påväg hehe?
Enligt alla mina 3 olika appar på mobilen ska jag ha ägglossning antingen 7e 8e eller 9e hehe
Testade igen med vanligt rfsu-test imorse. Bim-4 och jag ser ingen antydan till sträck. Tror det är kört då jag vid en annan graviditet testat tydligare på eftermiddagen bim-3. Jag vet ju attt det kan variera, och att jag själv sagt till andra att så länge mensen inte kommit så finns det en chans... men när det kommer till en själv vill man hellre tänka negativt och slippa bli besviken.
På mig visade RFSU testa tidigt mycket svagare än CB early samma dag och det var på BIM-2 för mig. Håll hoppet uppe! Mensen är ju inte här än :D
Ge inte upp hoppet än! Som du själv säger, mensen har inte kommit än, så än finns det en chans. Det gäller även för dig! (:
Imorse plussade jag på bim -1 (babyplan stav, testa tidigt)
Superglad!
Håller tummarna för er andra <3 har varit så skönt att följa och läsa vad alla skriver. Nu hoppas jag att det lilla fröet trivs i min mage. Kommer helt klart ta fler gravtest då man inte tror det är sant! (Första barnet)
Fick ju hjälp av ett par tjejer om de va igår Ang ägglossningflytningar, i fredags gjorde jag ett ägglossningstest (det ljusaste utav dom) det andra nu ikväll runt 18, vet att de inte är positivt men nu jävlar är de fan ägglossning på g äntligen, har ett digitalt kvar från clearblue med en Smiley så tänkte ta de så fort de starka strecket blivit mer starkare :)