• Tokigsnart

Gravid efter utomkvedshavandeskaå?

Hej!

Jag var med om samma sak, de tog bort min högra äggledare! Vi har nu gått på utredning då vi hade försökt 1 år ungefär när detta hände, på utredningen så spolade de mina vänstra äggledare som visade då tyvärr att de var stopp i den och den funkar inte heller, så jag kan tyvärr inte bli med barn på egen hand utan det måste bli genom provrör

Så jag skulle rekommendera dig att söka hjälp och se till att de spolar den som du har kvar, tydligen vanligt att den andra oxå e trasig tyvärr

Lycka till

• Tokigsnart
    Tremblement de Terre skrev 2018-09-21 15:34:49 följande:

Förmodligen tittade de på den andra äggledaren under operationen och borde ha sagt om det inte såg bra ut. Jag opererade bort min högra äggledare i somras och på mig kollade de allting runtomkring och spolade den vänstra.

Du kan läsa journalanteckningar från sjukhusvistelse om du loggar in på 1177.

Det gjorde de inte på mig, så det är absolut ingen garanti att de har gjort det!
  • Tokigsnart

[quote=79077764][quote-nick]Persi91 skrev 2018-09-22 10:56:42 följande:[/quote-nick]Spelar det någon roll hur länge man försökt få barn innan utomkvedshavandeskapet hände eller går dem bara efter just den händelsen när man ska ansöka om utredning? Vi försökte lite mer än ett år innan jag fick mitt utomkveds. 

Vill inget annat än att sätta igång med en utredning nu. [/

De brukar säga ett år sen kan man söka hjälp, så om ni har försökt ett år innan utomkvedshavandeskap så sök hjälp! Skönt att få gå en utredning och ev få svar!

Svar på tråden Gravid efter utomkvedshavandeskaå?