• becca90

Gravid med Letrozol

Mema9 skrev 2018-12-11 11:40:55 följande:

Hej! Nej vad tråkigt att mensen kom :(

Hm..Jag skulle nog inte våga köra på egen hand. Det finns ju en risk att (om det kommer fram till kliniken) vill de inte hjälpa till igen. Det var min läkare väldigt noga med att poängtera att följer man inte deras *regler* eller vad man ska kalla det haha så vill de inte hjälpa till.. MEN å andra sidan hur ska de få veta? Du kanske helt plötsligt får en egen äl eller en normal cykel under jul/nyår... underverk har ju hänt förr ;)Så kan det absolut vara, min första tanke också :) Håller tummarna för det!! Det där med tempandet tyckte jag var krångligt.. sov man med öppen mun innan man tempade kunde det påverka och ge en lägre temp. Tog man inte tempen direkt utan typ snoozade och tempade vid andra väckningen påverkade det och gav en högre temp..

Förstår hur su tänker! Men de kommer ju som sagt inte få veta ändå :) jag har ju egen äl redan med får en boost av letrozol :)
  • becca90
    Enmsik skrev 2018-12-12 11:05:10 följande:

Negativt imorse också. Fan lovade min sambo att inte testa förrän i helgen.. man kan ju inte låta bli haha;D När jag dessutom bara är hemma och pluggar om dagarna haha. Det är ju det enda nöjet jag har. Nu ska jag försöka hålla mig till helgen i alla fall. Bim söndag eller måndag. Än finns det ju tid att få ett plus. :)

Håller tummarna <3
  • becca90
    Enmsik skrev 2018-12-16 19:00:36 följande:

Jag har bim idag eller imorgon och tror mig ha två streck på stickan nu i eftermiddag. Blir ett test imorgonbitti igen och är det starkare så ska jag ta digitalt om jag vågar. :)

Håller tummarna!!!!
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-17 21:32:55 följande:

Var också idag och kollade! Hade en äggblåsa på 16mm :)Heej, Joo vad märkligt! :o undrar vad de kan bero på..

Jaa det är verkligen skumt.. känns alldeles för tidigt!!
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-17 22:42:58 följande:

Jag ska ta ältest fram till lördag , får jag inget utslag innan dess ska jag ta ovitrelle då.. annars tar jag sprutan så fort jag får utslag på ältestMen hmm..Har du några känningar att äl skulle va på G?

Nej inga känningar alls. Är dock lite svagare nu men ändå starkt.. hoppas inte äl skett redan :(
  • becca90
    Enmsik skrev 2018-12-18 17:16:23 följande:

Svart på vitt! :D mina var plus! Nu hoppas vi att den/dem vill stanna kvar!

GRATTIS <3
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-18 21:30:20 följande:

Nejmen det vore ju jättekonstigt såhär tidigt.. hoppas inte! Men har du pco? Minns inte vad du sagt :). Jag har ju det och jag får sådär på stickor under hela cykeln till och från pga min pcos som ger missvisande resultat. Så endast digitala ältest fungerar på mig.

Nej inget pco :) är ?frisk? eller vad man säger, så vet inte hur det blev så här. Kanske bara är så här. Började inte testa såhär tidigt förra försöket med letrozol..
  • becca90

Yeey äl kom ändå!! Lite senare än förra månaden. Andra försöket med letrozol - nu klr vi!

God jul på er <3

Svar på tråden Gravid med Letrozol