• becca90

Gravid med Letrozol

[quote=79258040][quote-nick]becca90 skrev 2018-12-03 08:39:40 följande:[/quote-nick]Vågar man lita på detta?? Ovitrelle + 11! Oredigerat!

denna är fel!! Inte + 11!

• becca90
    Amne18 skrev 2018-12-03 10:30:53 följande:

Åååh vad glad jag blir för din skull! Jag tror att det är ett tidigt plus, det kommer troligen ökat mycket inom två dagar så testa ett digitalt imorgon eller övermorgon. Hur länge har ni försökt? :D

Bara det inte är ovitrellen :( men känns som det borde ha minskat då.. är så nervös för det!! :( ska testa i eftermiddag och sen varje dag haha!! Ska utomlands idag ch vill ju veta om man kan dricka något..

Jadu, vi hat försökt i över 2,5 år och testat negativt varje månad. Så mitt hopp är inte högt. TÄNK OM?? har velat ha barn i över 10 år så det vore ju helt sjukt om det skulle ha tagit sig på första månaden letrozol och ovitrelle! Jag har fortfarande inget symtom förutom liiiite molvärk då och då i ryggen plus att tappen sitter långt ner istället fler högt upp.
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-04 19:11:37 följande:

Hur går det Becca? Tagit något mer eller något digitalt?

Här är mensen på ingång :( Blir så less.. Men tack och lov hinner vi iallafall en omgång till innan mottagningen stänger igen över jul&nyår.. Så vi slipper vänta , det hade varit hemskt.

Håller tummarna för er andra <3

Åh stackare!! :( men skönt ändå att ni hinner en gång till innan!

Jag vet faktiskt inte hur det går.. pos igår (+10) på morgonen, neg (+10) på eftermiddagen, svagt streck imorse, och svagt streck nu på em. Så får väl se om det ökat tills imorn :)
  • becca90
    becca90 skrev 2018-12-04 20:42:16 följande:

Åh stackare!! :( men skönt ändå att ni hinner en gång till innan!

Jag vet faktiskt inte hur det går.. pos igår (+10) på morgonen, neg (+10) på eftermiddagen, svagt streck imorse, och svagt streck nu på em. Så får väl se om det ökat tills imorn :)

• becca90
    Enmsik skrev 2018-12-04 22:07:56 följande:

[quote=79262477][quote-nick]becca90 skrev 2018-12-04 21:21:37 följande:[/quote-nick]

Jag ser strecken på båda dina bilder. Men vänta lite till för att inte ta ut något i förskott.. jag har nämligen fått så där flera gånger på både testlagrets tester och graviditetskollen, och jag var aldrig gravid.. Hade inte ens haft ägglossning då förmodligen. Testade hela tiden för att jag aldrig visste när jag skulle ha mens. Hade ca 60 dagar mellan varje men det kunde också variera. Jag blev så glad många gånger men var ingen graviditet.:/

Nu är det ju inte säkert det är så för dig och jag tycker det ser tydligt ut, men som sagt, det är så tråkigt att bli besviken bara. Hoppas du förstår vad jag menar. :) <3[/quote]

Tack För dina ögon <3

Jag är faktiskt inte själv övertygad så är ingen fara än. Tog dock ett nytt nu på kvällen som blev ännu tydligare.. får se imornbitti :) är i England så här är alla test så himla billiga haha
  • becca90
    Kajsa123 skrev 2018-12-04 23:13:26 följande:

Jag har ingen mens överhuvudtaget, så fick börja med att ta en kur Provera för att få en blödning. Tog en enkelkur utan resultat. Tog sedan dubbelkur och fick ägglossning, den gången resulterade dock inte i någon graviditet. Dock dubbelkur igen och här sitter jag 38 veckor senare och väntar otåligt på att bebisen ska komma!

m

Tack för hoppet och grattis <3
  • becca90
    Mema9 skrev 2018-12-05 06:43:22 följande:

Ja verkligen, lite positivt i det negativa.. hoppas hoppas hoppas!Tack snälla <3Okej men det ser ju lovande ut! När du kommer hem från England eller köp ett digitalt där om de är billigare än här! Haha vi tjatar om digitalt men då får du ju verkligen svart på vitt istället för att tyda streck :D Tror på det här iallafall!! Så spännande att de hur de utvecklar sig :)

Jaaa jag ska köpa digitalt! Men vill se strecken först haha! Vilket jag gör? Är nog för feg för att testa digitalt. Känns som testet borde va starkare äl+12? Tog ovitrellen för 12 dagar sen, kan det va den? Det enda ja känner är lite molvärk i länd och mage.. är det vanlig att testen blir starkare på kvällarna?
  • becca90
    Enmsik skrev 2018-12-06 21:46:42 följande:

Har inga som helst symtom på att ägglossning varit förutom ont då jag hade ägglossning. Har tempat och tempen har dessutom stigit. Men brukar alltid få jätteömma bröstvårtor direkt dagen efter ägglossning. Men har inte haft några känningar alls sen i helgen då jag hade ägglossningssmärtor.. någon mer? Kan det bero på ovitrellen? Att ?hcg? tar över så att jag inte känner ökningen av progesteronet på samma sätt?

Så var det för mig iallfall :)
  • becca90

Hej på er tjejer!!

Har ju testat svagt positivt efter ovitrelle fram till ovitrelle + 12/13 men igår var det negativt på digitala. Så det har nog vart sprutan som spökat för mig lite extra länge! :(

Nu är ja på ovitrelle + 14 och sket i att testa idag! Temp fortfarande hög imorse så får se om den går ner snart, brukar gå ner en dag innan mensen..

Hur går det för er?

• becca90

Hej på er! Hemma efter en vecka i England! Fick mens igår, som en klocka på dag 30! :( ringde nyss vår klinik i Uppsala. ?Börja med letrozol nästa mens i januari? men jag tänker köra en egen kur utan vul! Har någon gjort det förut?

Kul för er som väntar på bim, vill vara där igen jag med!!

Svar på tråden Gravid med Letrozol