Amne18 skrev 2019-01-10 10:42:53 följande:
Fick precis lite ljusrosa i trosan... Nu kommer nog mensen om någon timma... Fan! Någon mer som är besviken och arg denna månad?
Vad tråkigt Amne.. Jag känner som du, även fast vi båda här hemma kände på oss att det inte skulle bli något denna gång för de blev så dumt vid jul när vi fick försöka, men man blir ju otroligt besviken ändå man blir aldrig helt förberedd! Allt känns så hopplöst. Men som en nära vän till mig säger för att peppa *en mens närmre en graviditet* Tycker det hjälper mig lite att tänka så..
abouttogiveup skrev 2019-01-10 00:02:45 följande:
Ska till läkaren imorgon som vill sätta mig på Letrozol. Ägglossning har uteblivit flertalet gånger senaste året men nu i januari är jag ganska säker på att det lossa. Är det ändå värt att köra på Letrozol då eller ska jag be om ovitrelle spruta för att det säkert ska lossa?
Något mer man bör fråga hos läkaren?
Detta är andra utredningen då de ej finner någon anledning hos någon av oss till att jag inte blir gravid.
Smörjer med progesterall 2 ggr om dagen för min pms, kommer inte kunna sluta med den känner jag för då är jag Odjuret igen...
Inte så mycket erfarenhet av Letrozol bara för att boozta ägglossningen. Men vill inte läkaren skriva ut ovitrielle denna gång får ni väl försöka en månad utan men be då om att få lämna blodprov för att se så du verkligen ägglossar, annars måste du ju få ovitrielle