• Enmsik

Gravid med Letrozol

becca90 skrev 2019-04-14 12:05:04 följande:

Härligt!! Själv är det sprutdag 4 ikväll :)

Vad skönt! Är det sprutor inför äggklock? :)
  • Enmsik
    becca90 skrev 2019-04-14 12:05:04 följande:

Härligt!! Själv är det sprutdag 4 ikväll :)

Äggplock menade jag ju...;)
  • Enmsik
    becca90 skrev 2019-04-14 15:28:59 följande:

Jaa precis!! Just nu beräknat äggplock 22a men kan ändras efter vul på onsdag :)

Spännande! :D
  • Enmsik

Bim+1 idag så det ökar ju i alla fall! Fått ett ultraljud den 24/4 för att se om det sitter rätt :)

• Enmsik
    MariaMi skrev 2019-04-16 13:17:18 följande:

Stort grattis till plusset!!

Tusen tack! Känns underbart men viss oro såklart för utomkveds men har en bra känsla så jag hoppas jag har rätt. :)
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-16 15:23:56 följande:

Det här är så spännande! Fått ovitrelle och testade negativt igår. Idag fick jag översta (gårdagen nere) va tro ni?!

Jag ser något svagt. Kan vara lite kladd också för det är ju inge tydligt streck men ser ju nånting. :) men har för mig att du sagt i en annan tråd att dessa ofta ger spökstreck, inget illa menat men varför testar du med dessa och eventuellt litar på/tror att det är något när de visar så svagt och ofta spök? :)

Tänker bara på att efter jag fick så mycket spök med graviditetskollens tester så testade jag inte mer med dem förutom om jag hade andra märken att jämföra med. :)
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-16 18:07:24 följande:

Fanns bara dessa på affären :/ men om det är spök borde det ju va på andra också. Ska se om jag kan ta en bättre bild..

Ja okej, vara bara nyfiken. Men då förstår jag! Hoppas att det är något och blir starkare. :) men märkte på graviditetskollen rätt tydligt när det var äkta och när det var spök. Nu har jag äntligen lärt mig hur riktiga plus ser ut. :)

Beställ! På tradera från ?testbanken? har funkat hos mig. De var aningen sega att visa men de har visat och inte varit felaktiga streck. Hade även något som blev negativt efter ovitrelle innan det ganska snart började öka igen. :) de är väldigt billiga :)
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-16 19:07:11 följande:

Hör är det torrt

Ser ju absolut något! :)
  • Enmsik

Igår gick jag in i vecka 6 så idag är jag på dag 5+1. Imorgon ska jag på VUL för att kolla att graviditeten sitter där den ska. Så spännande! :D

• Enmsik

I torsdags (6+3) så fick vi se vårt lilla frö i magen. Hjärtat slog för fullt och allt såg fint ut. Så underbart! Hoppas det tar sig för er alla snart också! <3

Svar på tråden Gravid med Letrozol