• Enmsik

Gravid med Letrozol

Torkade test men sparar dem för att hålla koll om ovitrellen är påväg ut eller om det ökar. Bim-6 och ovitrelle+9 idag. Men syns säkert inget när man laddar upp här. Haha

• Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-10 20:58:26 följande:

Men smärtan?! Ska det göra så ont att man svettas och kräks? Jag brukar ha ont vid äl men detta är löjligt vilken smärta efter otrivelle! Fler?

Jag kan bli illamående vid ägglossning men har aldrig kräkts eller svettats, inte svettats överdrivet mycket i alla fall så att man tänker på det. Men varm blir jag ofta.
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-10 21:31:37 följande:

Okej ja kanske jag som är känslig för otrivelle, får ha fönstret öppet och hink vid sängen när jag vågar mig ut från toan. Det här va inte kul. Men va gör man inte för ett barn så säg? :)

Precis.. bara att härda igenom tyvärr ;) hoppas du snart mår bättre! <3 jag själv håller på att testa för fullt! Snacka om testnarkoman... har vääääldigt svårt att hålla mig från att testa några timmar senare om jag väl fått synt om ett streck hahaha
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-10 22:04:54 följande:

Men samma här! Hade min make koll på hur många test jag använder hade han fått spader! Herregud, kan testa 5 ggr på en dag och börjar typ på äl+8 :D går på Ica och liksom smugglar ut testen!

Har du fått några streck än? Scrollade men såg inget. Hoppas för oss!

Haha ja.. min sambo med, han försöker stoppa mig ibland om jag är påväg till skåpet där testen är... fick börja köpa billiga på tradera.. blir ruinerad annars.

Ja men väldigt svaga. Är ju på ovitrelle+10 idag så sprutan KAN ju fortfarande spöka. Dock Fick jag lite tydligare på eftermiddagen än imorse och sen nu på kvällen samma som i eftermiddags så tyckte ändå att det ökat sen imorse men ska testa imorgon igen och se. Vet ju inte om dessa test reagerar på lh. För då blir de ju starkare på eftermiddagen då jag har högre lh då och har lite lh under hela cykeln.. får se imorgon helt enkelt. Laddar upp bild så du får se.

De två översta är samma test men är bild på det nytaget och torkat. det längst ner är får graviditetskollen (vilket jag längre inte litar på men hade några test kvar så jag kollade med ett av dem också). Får se om strecken ens syns när jag laddar upp dem.. :) bim-5 också.

• Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-10 22:56:22 följande:

Ja men jag ser! Läst så mycket om otrivelle nu och hur lång tid det tar för att den ska va ute. Vissa 2 dagar och andra 10 dagar. Sååå svårt! Dock varnade jag min make om att jag måste testa på äl+9 för att se om det är neg ;) och sen fortsätta! Nä det är skitdyrt med tester! Äl och grav kan ju ruinera en totalt! Jag brukar köra testlagret men med mycket vab och magsjuka för alla denna månad så ska jag vänta till den 19:e då jag får vårdbidrag så ska jag lägga en order. Försöker ibte testa innan dess! Förra månaden testade jag på äl+3! Helt sjukt ju? Man kan omöjligt se då men begäret tog över helt.. man blir ju vansinnig! Tur man börjat plugga och har tankarna på annat för detta blir man ju galen av :D

Håller tummarna för morgondagen och hoppas på starkare test!!

Ja, nu fick jag 25 tester för 49kr. Så Börjar tycka att testlagret är för dyrt också haha. Ja jag brukar inte testa förrän ovitrelle+10 och då har det varit blankt. Men nu började jag testa innan för att följa ner ovitrellen gick ur. Tror ju dock inte att det gått ut helt. Istället ökat lite. Om det är graviditet eller spök vet jag ju inte. Men fick inte ens positivt på cb plus nät jag blev gravid i december men idag fick jag ett svagt streck på det med. Vet inte om det syns men laddar upp morgonens tester i alla fall så får du se. :) ska iväg och köpa digitalt snart.

• Enmsik

Här är mitt cbplus några timmar efter tiden och utan redigering. Digitalt negativt så får vänta några dagar tror jag. Har en bra känsla men vågar inte hoppas för att sen bli besviken.

• Enmsik

Idag fick jag bekräftat med apotekets egna och ser mig som gravid. :D

• Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-13 23:02:06 följande:

Tjo! Tre dagar efter otrivelle och jag önskar att jag inte tagit den.. mår så illa konstant, är såååå trött!! Alltså omänskligt trött, sover varende dag efter jag kommit hem och då är det timmar och när jag vaknar är jag fortfarande trött.. är det normalt?!

Jag har haft det så nu under v.4. Även innan jag visste att jag var gravid. Går in i v.5 imorgon. :)
  • Enmsik
    becca90 skrev 2019-04-14 09:37:27 följande:

Men åhhh, STORT grattis <3

Åh tack!! Fick även gravid 1-2 på digitalt imorse så nu är det på riktigt igen. :D
  • Enmsik
    lilagrodautanben skrev 2019-04-14 10:53:46 följande:

Tack! Och grattis såklart!!

Tusen tack! Hoppas det tar sig för dig med denna månad! :)
Svar på tråden Gravid med Letrozol