Gravid med Letrozol
Torkade test men sparar dem för att hålla koll om ovitrellen är påväg ut eller om det ökar. Bim-6 och ovitrelle+9 idag. Men syns säkert inget när man laddar upp här. Haha
Torkade test men sparar dem för att hålla koll om ovitrellen är påväg ut eller om det ökar. Bim-6 och ovitrelle+9 idag. Men syns säkert inget när man laddar upp här. Haha
Men smärtan?! Ska det göra så ont att man svettas och kräks? Jag brukar ha ont vid äl men detta är löjligt vilken smärta efter otrivelle! Fler?
Okej ja kanske jag som är känslig för otrivelle, får ha fönstret öppet och hink vid sängen när jag vågar mig ut från toan. Det här va inte kul. Men va gör man inte för ett barn så säg? :)
Men samma här! Hade min make koll på hur många test jag använder hade han fått spader! Herregud, kan testa 5 ggr på en dag och börjar typ på äl+8 :D går på Ica och liksom smugglar ut testen!
Har du fått några streck än? Scrollade men såg inget. Hoppas för oss!
Ja men jag ser! Läst så mycket om otrivelle nu och hur lång tid det tar för att den ska va ute. Vissa 2 dagar och andra 10 dagar. Sååå svårt! Dock varnade jag min make om att jag måste testa på äl+9 för att se om det är neg ;) och sen fortsätta! Nä det är skitdyrt med tester! Äl och grav kan ju ruinera en totalt! Jag brukar köra testlagret men med mycket vab och magsjuka för alla denna månad så ska jag vänta till den 19:e då jag får vårdbidrag så ska jag lägga en order. Försöker ibte testa innan dess! Förra månaden testade jag på äl+3! Helt sjukt ju? Man kan omöjligt se då men begäret tog över helt.. man blir ju vansinnig! Tur man börjat plugga och har tankarna på annat för detta blir man ju galen av :D
Håller tummarna för morgondagen och hoppas på starkare test!!
Här är mitt cbplus några timmar efter tiden och utan redigering. Digitalt negativt så får vänta några dagar tror jag. Har en bra känsla men vågar inte hoppas för att sen bli besviken.
Idag fick jag bekräftat med apotekets egna och ser mig som gravid. :D
Tjo! Tre dagar efter otrivelle och jag önskar att jag inte tagit den.. mår så illa konstant, är såååå trött!! Alltså omänskligt trött, sover varende dag efter jag kommit hem och då är det timmar och när jag vaknar är jag fortfarande trött.. är det normalt?!
Men åhhh, STORT grattis <3
Tack! Och grattis såklart!!