Gravid med Letrozol
Sista tabletten tog jag den 1:a.. jag ska kontakta min fertläkare och se om jag kan få komma in
Sista tabletten tog jag den 1:a.. jag ska kontakta min fertläkare och se om jag kan få komma in
Ältest neg så är väl inte dags än då. Beräknat äe måndag enligt pillerna och 11:e enligt app
Förr fick jag men inget dom senaste 3 månaderna . Jag ville verkligen och skrev ett Mail men dom svarar inte.. vill veta så jag inte är överstimulerad. Kanske får ringa landstinget för det
Tog test imorse, fortfarande streck men väldigt svagt, nu ser knappt min sambo det så verkar som ovitrellen snart är ute i alla fall i urinen. Mina bröst har även slutat ömma vilket oroar mig, men det är väl bara ovitrellen som spökat. Trodde dock det skulle hålla i sig till bim. Hoppas nu det kommer tillbaka innan bim som det gjorde senast jag var gravid.. någon som haft så? :)
Ja, jag har känsla av att det kommer vara ute innan dag 10, så sen får det gärna börja stegra fort igen. :) Ne, de två cyklarna innan letro i typ augusti och oktober 2018 så fick jag ömma bröstvårtor från dagen efter ägglossning fram till bim.. När jag blev gravid i december fick jag ömma bröstvårtor bara 2 dagar innan bim. detta var första gången jag använde ovitrelle och tänkte att jag inte fick några symtom pga av sprutan. förra omgången fick jag inte heller några symtom direkt efter sprutan, men nu helt plötsligt fick jag ont dagen efter ägglossning, även med ovitrelle. Känns som ett lotteri varje gång med sprutan haha..
haha oj så pass långt ner ändå.. ;) Har aldrig känt på min tapp kontinuerligt så jag vet inte hur den känns/ska kännas under cykelns gång. ;)
Super suuuuuper svagt streck idag på kvällen. Så det är i alla fall ute senast dag 10 efter ovitrelle som det ska. Men nu får det stegra om det vill. Gör mig inget. Har Haft väldigt svagt molande känsla lite från och till både på höger och vänster sida men även lite på mitten. 8 dagar kvar till bim. :)
Spännande!!!! :D hade två svagt positiva igår men negativt idah :(
Har bim på torsdag :) har beställt nya test !
När har ni äl efter letro? Brukarfå exakt sju dagar efter avslutad kur. Idag är sju dagar men negativa ältest. Testat sen förrgår.. älsekret i flera dagbarnen inga känningar
Ja man får hoppas det.. Nej denna månad hade jag varken letrozol eller ovitrelle