Gravid med Letrozol
Tycker det här med ältest är såå svårt! Gårdagens uppe och dagens nere.. inte äl än eller har ägget lossnat då jag tycker det är suuuuuperlite svagare än gårdagens..
Tycker det här med ältest är såå svårt! Gårdagens uppe och dagens nere.. inte äl än eller har ägget lossnat då jag tycker det är suuuuuperlite svagare än gårdagens..
[quote=79500368][quote-nick]lilagrodautanben skrev 2019-03-12 16:56:33 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja där skulle jag tolka som att stegringen har varit. Men då dröjer det väl typ 12-24 timmar tills ägglossning?
Ååååååhhhh Jag ska hålla tummarna!!! Lycka till!
När är beräknad mens?
Idag fick jag detta.. liknande det igår så jag tror ju bara det är spök tyvärr.. så jag tror dessvärre att det inte blev något detta försöket.. åh jag är så besviken.. :(
Trodde mina test var får s.k testbanken men det var one step. Har någon erfarenhet av dessa?
Idag fick jag detta.. liknande det igår så jag tror ju bara det är spök tyvärr.. så jag tror dessvärre att det inte blev något detta försöket.. åh jag är så besviken.. :(
Hur tolka jag detta? Positivt i föera dagar?
Nä... men hade noll i hcgprovet efter missfallet så det vore ju konstigt.. vad kan detta bero på?
1:a mars så nåt nytt är det inte kan jag gissa.. ja det är ju det men månaderna är ju sååååå långa! Tack iaf för att du kollat efter och tagit dig tid :)
Usch vad tråkigt! Det finns ingen chans till sex på äl då menar du? Kanske kan vara bra att låta kroppen vila också.. förra cykeln gjorde jag det, struntade i ältestet och hade sex när vi var sugna, så som det ska va. Så jobbigt när det blir press och stress över det hela. Ibland känns det som om jag förgriper mig på min man när det blir så pressat.. men då blev jag ju gravid istället :D så det kanske är det bästa.. låta kroppen och skallen vila lite men det är ju mycket lättare sagt än gjort!