Inlägg från: Anonym (Ånger) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ånger)

Vill behålla barnet

Jag behöll barnen.

• Anonym (Ånger)
    Anonym (Mamma Klara) skrev 2018-10-25 13:05:13 följande:

Förstår att du inte har gjort någon abort, men tänker du behålla barnen själv eller fortsätta planen att endast föda dem och lämna över till "föräldrarna"?

Jag kommer behålla dem.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Stjäla ett barn) skrev 2018-10-25 13:51:16 följande:

Hon nekar barnen rätt till deras mamma! Dom har en mamma som dom kommer likna i utseende och sätt. En mamma som vill vara med dom. Ts stjäl deras rätt till sina rötter. Barnen kommer se en mamma som dom känner igen sig i. En mamma som liknar dom. Barnen kommer nekas rätten att växa upp i en familj som dom delar dna med. Nekad två kärleksfulla föräldrar som har god ekonomi, och tid för dom.

Istället kommer dom tvingas leva med en ensamstående mamma med dålig ekonomi, dåligt omdöme, snart dåligt rykte och som dom aldrig kommer kunna se sig själv i. Barnen kommer kanske till och med gå förbi sin riktiga mamma på stan och veta att dom nekats den relationen.

Du vet inget om mig och vad jag har att erbjuda barnen och du vet ingenting om dem och hur de skulle bli som föräldrar.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (l) skrev 2018-10-25 18:11:23 följande:

Har du vågat berätta för familj och vänner än?

Min mamma och syster är de enda som vet och de stöttar mig helt.
  • Anonym (Ånger)
    Tiina87 skrev 2018-10-25 18:03:44 följande:

Jag hoppas du betalar tillbaka allt de har betalat för att få dessa efterlängtade barn.

De har inte betalat mig något, så finns inget att ge tillbaka.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (asdf) skrev 2018-10-25 18:18:36 följande:

Det viktigaste är ju vad barnen själva skulle föredra. Växa upp med sina biologiska föräldrar eller med kvinnan som bar på dem?

Barn får aldrig välja sina föräldrar.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (l) skrev 2018-10-25 18:09:11 följande:

Vet paret om det? Hur tänker du med pengarna de lagt? Har de gott om pengar eller var detta deras enda chans? Kommer du att ersätta dom?

Paret vet mina tankar ja, men de har inte gett upp. De har hotat med lite allt möjligt.

Jag vet inga detaljer om deras ekonomi, men tycker inte de verkar fattiga precis.

Nej jag har inte fått några pengar i handen, så finns inget att ge tillbaka.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Stjäla ett barn) skrev 2018-10-25 18:34:52 följande:

Ge dom barnen eller pengarna dom lagt ut för att tillverka dom. Du hade inte haft barnen om inte paret betalt förd om.

Du är så oärlig det bara går. Lurar ett par på massor med pengar OCH deras barn. När detta kommer ut så kommer ingen våga köpa något av dig för du för då behåller du både varan och pengarna. Och ingen kommer låta sina barn leka hos er för vem vet vilket barn du snor nästa gång..

Med din logik så har de alltså KÖPT barnen? Det är olagligt.

Jag är inte oärlig, mina intentioner var goda, att det sen blev såhär var inget jag planerade.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (l) skrev 2018-10-26 12:08:43 följande:

Det finns nog en rejäl risk att barnen får höra historian tidigare. Detta lär ju bli en snackis i generationer.

Nej det kommer de inte. Jag tänker flytta hem och lämna alla här bakom mig, har aldrig trivts här ändå, flyttade hit för mitt ex skull.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Stjäla ett barn) skrev 2018-10-27 08:45:36 följande:

Vaddå livlig fantasi? Allt finns i ts text! Hon har nada att erbjuda barnen mer än sin livmoder. Men hon skiter i hur barnen får växa upp. Hon skiter till och med i att låta barnen få sin riktiga mamma.

Vad vet du om min ekonomi och mitt nätverk?

Och du antyder att ickeplanerade barn skulle få det sämre än planerade.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Stjäla ett barn) skrev 2018-10-27 09:33:25 följande:

Icke planerade barn som inte får växa upp hos sin biologiska mamma som vill ha dom har det sämre. Till och med adopterade barn mår generellt sämre än dom som växer upp i kärnfamilj. Barn till ensamstående har sämre psykisk och fysisk hälsa än dom som växer upp i kärnfamilj. Barn till par med god ekonomi har det bättre psykiskt och fysiskt än dom som växer upp i sämre ekonomi. Osv. Du kan inte erbjuda något alls! Du bryr dig inte alls om barnen.

Du skriver ju själv att du inte kan betala tillbaka deras pengar! Dom har enligt dig råd med hur många ivf som helst och du har inte ens råd att betala den som är utförd på dig.

Nätverket är ju enligt dig själv inte stort då du ska flytta och bara har två nära personer att prata med. Inga nära vänner och ingen partner som vet vad som hänt och ingen som kommer prata om barnstölden.

Det där är dina tolkningar, inget annat.
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Stjäla ett barn) skrev 2018-10-27 10:00:06 följande:

Det är forskning och statistik.

Kommer du låts barnen träffa sina föräldrar och biologiska släkt?

Sin förälder och vår släkt.
Svar på tråden Vill behålla barnet