Inlägg från: Anonym (Ånger) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ånger)

Vill behålla barnet

Är vul obehagligt? Hade hoppats på vanligt ul, men bm sa att jag kommer få vänta närmare två veckor då.

• Anonym (Ånger)

Nu sitter jag och väntar på min tur. Har så ont i magen att det känns som jag ska spy.

• Anonym (Ånger)

Tack för alla stöttande kommentarer. Jag orkar inte skriva just nu, vet varken ut eller in, har sån panik. Men tack iaf. Jag kommer tillbaka när jag vet vad jag ska göra.

• Anonym (Ånger)

Idag sa jag till dem att jag är osäker på om jag vill fortsätta det här, de blev rasande båda två och sa att jag inte får ta bort deras barn och hotade med att stämma mig på pengarna.

Jag orkar inte mer, känns som jag inte kan andas. Båda äggen de satte in tog sig så det är inte bara ett barn, utan två.

• Anonym (Ånger)
    Anonym (Jill) skrev 2018-09-21 17:41:44 följande:

Som man bäddar får man ligga TS. Jag fattar inte hur du tänkte. Om du ens tänkte alls.

Du tror inte att jag redan mår dåligt nog!? Och det är för tusan deras ansvar också!
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Jill) skrev 2018-09-21 17:50:09 följande:

För att?

Är du allvarlig nu? Du ser inte att de har något ansvar alls i det här?
  • Anonym (Ånger)

Orkar verkligen inte med alla elaka kommentarer, så jag lämnar tråden. Tack till er som stöttat.

• Anonym (Ånger)

Hade tid för abort igår, men klarade inte av att genomföra det, men vet inte om jag vågar behålla heller... Vettskrämd för vad de kan göra då...

• Anonym (Ånger)
    Anonym (Barnens rättigheter går först) skrev 2018-09-29 16:24:23 följande:

Lätt att vara efterklok och döma er alla för ert obetänksamhet men nu är ju situationen ett faktum och därmed är det helt ovidkommande. Ser tre alternativ:

1. Antingen kommer ni överens om gemensam vårdnad, SKRIVER avtal på det och lovar inför lagen att hålla det och sedan behandlar varandra med respekt hela barnens liv

2. Du accepterar överenskommelsen om att ge bort dem

3. så avslutar du graviditeten.

Ser inget annat alternativ tyvärr. BARNEN har rätt till en stabil familjesituation och har rätt till ett bra liv. Vem ska behöva lida? Du, paret, barnen eller alla?

Och varför skulle barnen lida hos mig menar du?
  • Anonym (Ånger)
    Anonym (Jill) skrev 2018-09-30 07:45:28 följande:

För att dom är stulna kanske..?

Hur känner du det här paret, TS?

De är för tusan inte stulna!
Svar på tråden Vill behålla barnet