Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
Tack! Jo stormar på rätt bra här med... usch. Jag som vill sova -.-
Ja de vill de. Men det är lite jobbigt just nu. Dels med min bror (han har ju ADHD), sen allt med mig och mitt mående, allt med mormor och skiljsmässan. Så jag vet ju att de behöver sova och vill inte väcka någon av dem. Men om du blir trött ska du med sova! Jag ska inte hålla någon vaken!
Haha känner igen det. När jag får för lite sömn (mao varje natt) vaknar jag tröttare än när jag somnat. Fy fan för detta alltså. Usch.
Men jäklar vilken ångestframkallande känsla nu då... har inte hunnit vänja mig med ens tanken på att kanske (eller det är väl inte mycket kanske kvar av skiten men...) behöva mågon form av piller för att må bättre och klara av vardagen bättre. Uh, oktober är ju snaaart slut... nej jag får panik av den känslan att sätta det på tid. Men, är nog ganska bra ändå. Lär ju bara dra ut på det mer ändå. Men får se... vill nog ta upp tanken på mötet med psykologen först. Tror det var kuratorn denna gången (mins som en kotte så ibland minns jag inte ens hur jag hittar dit haha), men göra de medvetna om att jag iallafall funderar på att överbäga att testa medicin nu. Måste ta det lugnt i min egen takt... ska inte stressa fram saker. Blä, borde vara olagligt att stressa, åtminstånde för mig. Mår verkligen inte bra av all stress...
Ellerhur!! Kan ju knappast bli värre än såhär... tycker du gör rätt i att fixa ångest och/eller sömnpiller om det inte blir bättre! Usch, det värsta är nog ändå när jag får höra att folk tycker att jag borde inte klaga för mitt liv är ju så perfekt och jag kan få tummen ur och plugga hemma och dittan och dattan. Vill typ svimma när någon säger sånt som att jag borde vara lycklig för att hela mitt liv går bra och jag har det så lätt för mig i allt jag gör. Om de bara läste ett enda av mina lite mer klagiga inlägg... blir fan patetiskt när någon säger något sånt. Men de vet ju knappast hela sanningen heller eftersom jag envisas med att hålla uppe den där fasaden och inte visa så mycket av allt inre kaos.
Åh vad skönt det låter! Skulle också vilja gå upp och mysa i en filt och äta nudlar. Jag ääälskar nudlar haha. Duscha är jag mindre förtjust i men fryser ju... så skulle nog funka. Bara att med min klumpighet lär jag väcka någon, haha (mamma eller brorsan). Men har en värmefilt så jag får värma mig under den.
Ja, så jäkla sant! Vi borde verkligen ha medalj för allt vårat kämpande mot de inre hjärnspökena!! Kram!