Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-17 00:14:40 följande:
Känner igen det med att bli helt slut... just nu har jag verkligen noll energi. Varit på 7 föreläsningar utspridda över 4 timmar idag. Har varit jättestressigt att hinna med allt och få ihop allt. Känner mig inte ett dugg klokare - snarare mycket mer förvirrad. Var gymnasiebesök. Med föreläsningar om de olika linjerna. Minns det mesta de sa iallafall. Men minns inte ett dugg av vad som hörde ihop med vilken linje... jaja, det får lösa sig. Kunde inte heller vara helt fokuserad pp det, var bara fokuserad på att inte möta folk från gamla skolan.
Usch, hatar att vara helt övertrött men ändå inte kunna somna.
Har till och med haft svårt att använda nål i textilslöjden. Trodde den skulle sticka mig hela tiden.
Oj, 10 år är ju dundermycket! För 1,5 år sen klippte jag till axlarna. Donerade det då till en organisation som gör peruker för personer med cancer. Nu växt ut och är nedanför midjan. Funderar på o klippa en gång till. Men är osäker.
Usch, cancer är verkligen sjukdomen from hell. Tråkigt att även du behövt göra en cancerutredning, men skönt att vara friskförklarad! Hoppas på positiva besked nästa år!
Det var bra sagt, "livet är tufft men jag är tuffare".. det är nog rätt sant oxå. Annars hade inte vi varit levande idag.Man gör något schemabrytande. Tex badhuset. Fast badhuset åker man ju mest till när man ska göra simtest, men tex om man har friluftsdag, kökstjänst, om någon 'speciell' person kommer till skolan eller liknande.
På kökstjänst hjälper till i köket, detta är hemskt och har sluppit 2 terminer i rad för detta ska göras en gång/termin, vilket geni jag är! Haha. Nej, man blir tilldelad en 'random' dag i en grupp på 4 eller 5. Sen har det råkat vara schemabrytande just den dagen jag skulle haft - två terminer i rad. Vanligen placerar man inte ut kökstjänst schemabrytande dagar för att alla ska ha och ingen slippa undan. Men de har totalt missat detta och jag klagar ju inte direkt. Haha. På kökstjänst hjälper man ju främst till i typ disken, och jag tycker inte om det för det är för det första hemskt och för det andra tycker jag den där lådan där allt diskas låter för mycket och läskig...
Skolaktivitet kan även vara om man tex gör ett prov som gör att lektionen edter utgår för att man ska hinna med provet. Eller om man ska ha ett ämne som inte ligger schemalagt, som gör att andra lektioner/pass utgår.
Det kan alltså vara allt möjligt, men enkelt är det allt som inte ligger på schemat och som gör att saker utgår/stryks allternativt start- och sluttiderna blir annorlunda. Allt som bryter det ordinarie schemat.
Kram
Ush vad stressigt med alla föreläsningar
Phu
Aha ok. Då vet jag ang skolaktivitet
Mensvärk o dåligt humör idag
Ska försöka sova o hoppas på gladare humör imon
Tack hoppas på ej fler Tumörer
Va oxå typ rädd för såna nålar
Nu ser jag på tunnelbanan på tv
Kram natti o fin onsdag!!