Inlägg från: Anonym (Orolig nattuggla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Tack kanske ordnar det sig

Måste ju tro o hoppas

Kram

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-13 01:43:33 följande:

Jag har för ett tag sen märkt att jag somnar bättre med en podd/ljudbok på. För mig ör det hopplöst att bara ligga i sängen och göra ingenting. Då ligger jag med mobilen och när jag ligger med mobilen så somnar jag ju inte... försän jag somnar med den i handen. Behöver mågot "att göra" typ. Nu hela veckan har jag försökt somna utan vilket gjort allt ännu värre. Och jag förstår inte ens varför jag försökt...?

Liksom, visst, man ska vila hjärnan när man sover och inte stimulera den med något. Meen? Smart som man är har man ju en timer så det stängs av efter 1 timme, men blir ju att klicka om X antal gånger vissa nätter..

Hur som hellst, tänkte bara fråga om detta bara är jag? Alltsp, bara jag som lättare somnar med något "sällskap".

Får givetvis inte glömma mina 7 gosedjur! Podcast/ljudbok och 7 gosedjur i sängen. Och mig själv, så bra som det kan bli :D iallafall för mig (förstår faktiskt själv inte hur jag får plats i min säng, gosedjuren är inte av minsta storleken om man säger så...)

Lika svårt sova vad jag än gör just nu

Alltid haft sömnproblem typ men värre än värst nu

När jag flyttade hemifrån lämnade jag en sopsäck med gosedjur som mina föräldrar har kvar än hehe

Har oxå glasögon

Inte e du nån ointressant liten skit

Kram

Taskiga folk ang åldern osv

Ush

Kram

Sov så gott det går!! Kram

Tack hoppas jag med och att allt ordnar sig för dig!!

Typiskt... Hoppas du kan somna om

Kram

Sov rätt kasst får kanske sova lite till sen men har en del jag måste göra... Kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?