Inlägg från: Anonym (Orolig nattuggla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Ville inte släkten i jehovas vittnen att ni skulle skaffa barn??

Kram

Fick jehovas vittnen dig att göra abort??

Kram fina du

Finns naturläkemedel tabletter med typ örter med

Gillar inte heller te

Kram

Tex valerina

Saframyl

Johannesört hypermin

Melissa Dreams

Hoppas ni mår bra idag

Jag har haft en fruktansvärd dag med mycket tårar

Men orkar inte berätta om den

Inte nu. Kanske aldrig

Kram

Kram

Mullbär skrev 2018-10-12 09:15:05 följande:

Allt känns tungt och jobbigt och blä.. 

Kanske morgonen och ångesten inför att gå till jobb är värst ändå.. Att tvinga mig in i den där masken och gömma känslorna inuti, att fejka att vara glad och pratig (tar emot kunder).. Jag fattar inte hur människor som inte känner mig uppfattar mig som en social, pratig och glad person! Det är ju typ tvärtom.. Jag fattar inte hur de inte ser igenom fasaden.. Min man gör det, han är den enda som känner mig, som vet hur jag ÄR på riktigt..

Men ja, vill bara vara ifred.. Samtidigt känner jag mig så fruktansvärt ensam och törstar efter kontakt.. Men orkar inte, har inte energi för relationer, för andra människor.. Orkar inte ta in andras känslor, orkar ju knappt bära mina egna.. Kämpar med att orka vardagsliv.. Kämpar med att se mening i något.. Känns som vardagen är ett tåg som bara tuffar framåt och jag släpas med i hög fart utan att riktigt kunna se vad som händer runt mig, det bara svischar förbi.. Men utan att ha någon destination.. Känns inte som jag har kontroll över min tillvaro.. 

Finns många saker att oroa mig över, så mkt energi går till att förtränga dessa..Men allt ligger under ytan och hotar att tränga upp och bubbla över.. Tårarna är alltid nära.. 

Jag ser ingen framtid.. Några månader fram kanske, kan jag tänka mig livet.. Har ingen vision om ett liv längre fram, VILL INTE leva så himla länge till.. Vill inte bli gammal, vill inte leva för alltid, fan jag vill ju knappt leva NU.. Kan inte föreställa mig liv om ett antal år. Jag tycker det räcker såhär, livet är inte så jävla kul, kan det inte få vara nog snart liksom. Det finns liksom inget att leva FÖR.

Så nu.. Stuva undan.. Tryck ner.. Mota tillbaka tårarna.. Göra mig redo.. Sätt på masken.. Och fejka genom ännu en dag.. En dag där jag inte kan vara mig själv, inte för att jag vet vem jag är eller vad det skulle innebära ändå.. Jag är nog ganska vilsen..

Ni behöver inte svara något, jag orkar inte läsa. Men det är skönt att lätta på locket till mörkret ibland..

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-12 00:09:07 följande:

Får kolla upp detta.

Kram fina du, tråkigt att du haft en dålig dag med mycket tårar! Ska va ärlig och säga att jag har inte heller haft en bra dag. Har gråtit typ hela dagen. Och sovit sen jag kom hem. Men onsdagen var ännu värre. Så den är över är jag så glad för. Idag var riktigt bra om man jämför med onsdag. (Eller, igår eftersom klockan redan är efter 00).

Du får berätta om din dag senare om du vill. Men det är absolut inget måste!!

Hoppas ni alla sover hyfsat inatt! Själv tänker jag inte försöka inatt, känns meningslöst att gång på gång försöka utan framsteg. Så det får bli som det blir nu. Lär ändå försöka för att jag kommer ju få ångest av att se klockan bli mer och mer men inte sova (brukar sitta på en stol ibland eller ibland på kökssoffan och göra inget).

Har tappat räkningen på hur många poddar och ljudböcker jag lyssnat igenom under sömnlösa nätter... det är iallafall för många. Men det är ändå lite lugnare, och får mig att känna mig mindre ensam.

Kramis, ska se klart ett avsnitt av familjen annorlunda, kanske kikar in här sen om energin finns.

Kramar o trevlig helg!

Fy vad läskigt!!!

Hoppas plugget går ok

Fin kväll o natt!

Kram

PS va de nån dum lärare som hotades?!

Ok. Läskigt iaf

Detsamma stor kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?