Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
Gran Canaria kanske, föjde länge en youtuber som bodde där. De har flytta hem till sverige nu. Men det verkade va så underbart väder, så stressfritt samhälle mm... typ det där "jag kommer när jag kommer" är ju rätt typiskt spanjorer. Att tänka att man inte ska stressa. Haha... jag som är stressad jämnt hade innan spanska grannar som flytta hit från spanien. De undra varför jag gick ut genom dörren samma tid varje morgon för o hinna till skolan... deras ungar kom sent var o varannan dag typ. Hahah...
Spanien är ju dessutom relativt lätt att flytta till. Tänker på att de e ju med i EU så det gör flytten bra mycket lttare. Kan använda svenskt körkort mm. Men måste till sverige o förnya de båda då o då... men ändå liksom :) man lär ju ändå vilja åka hem till släkt o vänner så man får väl planera lite. Kort utflykt till polisstation o ta bild o fylla något papper borde man hinna med.
Tack, jo. Försökte sova men det gick inte så bra... nu känns det lite försent att lägga sig o sova. Men nu är jag jättetrött och vill bara sova. Aja. Om några timmar kommer piggheten...
Kram