Inlägg från: Anonym (Orolig nattuggla igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig nattuggla igen)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Hände något tekniskt fel med mitt konto tror jag . Kom inte in så fick fixa nytt lösen och sånt

Hoppas detta funkar

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-19 22:48:49 följande:

Nej. Den ena har 'gått om' alltså börjat ett år senare. Så de är inte tvillingar. 'Bara' syskon.

Nej scjemabrytabde dag är en dag med något som inte är varje dag. Den dagen var det ett ämne som inte vi har varje vecka. Har varannan månad typ. Därför får hon undervisa sina egna barn.. tycker inte hon ska få det ändå. Finns andra lärare i det ämnet så de kunde ju ta våran årskurs... men men. Det är som det är.

Denna dagen har inte alls gått bra. Blev inte klar med det jag skulle, vi blev dubbla klasser för en lärare var borta så det var typ 10 av 40 som blev klara. Men men... nu är det så och mitt brtyg lär väl gå åt skogen denns termin. Dessutom sista ever...

Har haft hemskt ont i huvudet hela dagen. Har inte vetat var jag ska ta vägen, typ på den nivån. Det brukar verkligen iiinte vara såhär och jag känner bara hur detta blev så otroligt fel! Jäkla skit dag. Förstår inte varför det ska gå åt skogen såfort det gäller att det ska gå bra.

Kram, hoppas alla haft en bra dag :D

Har ont i huvudet me... Blev stressad igår kväll att jag inte kom in på mitt fl och fick fixa nytt konto

Hoppas ni alla får en fin lördag

Tänkte fixa naglarna och sånt

Kram
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-20 13:23:36 följande:

Men oj, hade FL bytt ditt lösenord? Usch, ja det är inte kul när det inte fungerar. Skulle förmodligen bli superstressad.. tur att du hittat tillbaka till tråden nu iallafall :D

Gjorde ingenting inatt, hade mer ångest än på länge och kunde inte göra något. Försökte komma till andra tankar men det gick inte så låg bara i sängen. Som tur var hade jag en av mina 'närmsta' vänner i telefon sen innan så hon väntade med mig. Det var ganska skönt att bara ha henne där och att känna att hon kunde lyssna även om hon inte kunde förstå något av det jag kände. Sen blev klockan 3, då hade vi 'pratat' ca 5 timmar så vi la på. Hon behövde lägga sig och det hade hunnit bli lite lugnare i mitt huvud. Har nyss vaknat, somnade nog 4.30 och sen vakna jag 12.30 idag. Är fortfarande supertrött men idag finns inte längre något senare. Nu måste jag bara ta tag i allt och plugga. Annars kommer jag få ännu mer skäll på måndag och fler som är besvikna och det känner jag att jag inte orkar med.

Tack, här blir det nog mest plugga hela dagen. Hoppas alla ni andra får en fin lördag!

Kram

Åh stor kram och lycka till med plugget kram
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-20 14:39:23 följande:

Tack. Ska nog sätta fart nu. Gör ändå inget vettigt i mobilen haha. Bara försöker smita undan för att slippa plugga. Är så mycket att jag inte vet vart jag ska börja...

Kram

Känner igen mig hehe även om. Mitt mål idag bara va perfekta naglar så sitter jag å drar ut på det haha

Ska nog börja med en dush. Inte bra med tvärtom. Naglar sen dush

Idag ska jag ha lite hemmaspa

Ska du se så mycket bättre ikväll? Tv 4

Jag tror jag ska

Imon packa

På måndag vecka reser jag väg på lite äventyr

Kram

Så soligt ute idag. Jag som bara ska va inne blir stressad av solen..

Ska oxå sätta fart. Åt frukost nu. Haha illa

Kram kram

Äntligen ätit frukost och duschat

Nu lunch haha

Sen naglar och mat o tv

Kram fin kväll!!

Anonym (hela tiden) skrev 2018-10-20 17:28:05 följande:

Haha, har inte ätit lunch än. Orkar inte. Vill inte göra något men måste ta tag i de större uppgifterna nu. Bara gjort 2 små uppgifter idag... blä. Liten verkstad här.

Kram

Haha man får slå ihop frukost lunch middag till frunchbrunch
Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?