Jagerika skrev 2018-11-26 07:25:35 följande:
Hej tjejer, uppdatering från mig! Tog test i morse, är på Bim-2, ingen pms what so ever, brukar ha ömma bröst och ryggont men nu känner jag inget! Är BIM-2 för tidigt tror ni eller är det kört? Jag ser detta test som negativt men jag blir så osäker för jag kunde ana något
(som alltid haha)
Hej!
Jag kan inte se testet, bara en ruta. Idag är det BIM +1 och jag är nyfiken på hur det går!! :)
Jag var inne på KUB test i måndags, fick inte så bra resultat (som väntat pga min ålder). Fick 1:390. Så i tisdags var jag och lämnade blodprov för NIPT test. Provsvar kommer om två veckor. Håll alla era tummar hårt för att det inte visar på något kromosomfel.
Annars rullar det på. Är så vansinnigt sjukt trött, typ som utmattningssymtom. Jag gör inget annat än jobbar och går lite promenader med hunden. Resten som matlagning, städning, tvättning och allt annat i ett hem har tyvärr hamnat på sambon. Jag sover nästan varje eftermiddag i nästan två timmar, men är ändå helt död. Börjar bli drygt som tusan. Men illamåendet har släppt ganska mycket så jag hoppas tröttheten följer efter den :)
Fostret är nu 7,5 cm långt och såg ut att må bra i magen när vi fick se h*n på KUB testet :)