Albis skrev 2018-10-15 09:13:06 följande:
Ah vad skönt med så tydligt för dig!! Håller alla mina tummar för denna gång! Lever du på som vanligt mellan tiden från äl till bim, alltså med alkohol/kaffe osv?
Jag har ingen aning om hur långa mina cyklar är i dagsläget, första månaden utan p-piller var det 28 andra månaden var det 37 dagar och nu alltså inne på tredje, började med cb äl dubbelindikator förra onsdagen och fick blinkade gubbe på fredag och fortsätter än idag.. förra månaden blinkade gubben i 9 dagar sen bara en rund ring. Hade dock rätt ont i magen igår, vi har kört metoden sen dag 10 denna gång men vet inte hur länge vi orkar?! Vill bara veta om jag har ägglossning eller inte, förra månaden fick jag göra ett vul och då bekräftade läkaren att ägget inte släppt än men att de skulle göra inom 1-2 dagar men fick fortfarande bara blinkade smiley på testet.. gaaaah blir tokig på detta och kanske bara borde strunta i testerna och känna av kroppen ist.. så med andra ord vet jag inte i dagsläget när bim är :(
Ja vi har ju försökt i 10 månader och då kan man inte hänga upp sig på sånt utan jag lever som vanligt :) i 6 månader drack jah ingen alkohol mellan ÄL och Bim men sen blev det sommar så jag struntade i det tillslut!
Det lät krångligt! Men jag har läst om andra som inte får utslag på cb. Men eftersom du gjorde ett vul så vet du att du kan få ägglossning kalla fall, det är ett bra tecken :) jag hade ringt till nån mödravård och frågat varför testerna inte funkade!
Men då borde vi ha Bim ungefär samtidigt, +- några dagar tänker jag!