BIM 29/9 med Rosenrot
Du jag har nog lagt ut två olika bilder på test föresten ser jag nu! Dom ser inte samma ut! Så nedersta är nog från Bim-2 och översta Bim! Sorry för mycket spamm här nu xD
Du jag har nog lagt ut två olika bilder på test föresten ser jag nu! Dom ser inte samma ut! Så nedersta är nog från Bim-2 och översta Bim! Sorry för mycket spamm här nu xD
Asså jag tycker också att jag ser en antydan till möjligtvis ett litet litet pytte sträck på bim-testet. Men det är knappt :s (eller så är det för att jag hoppas att det ska vara ett sträck där) Tog du något test idag eller väntar du tills imorgon? :)
Jag ser tyvärr inget streck på testen du har lagt upp :( Men så länge mensen inte kommer så finns hoppet. Vissa plussar sent.
Ja kula har jag och får inte på mig ett enda par byxor nu. Så lever i leggings *s*. Ska in till stan så fort jag hinner och orkar för att köpa ett par gravidjeans. Jag saknar att kunna ha jeans.
Det går inte att dölja längre om jag inte döljer magen i stora tröjor, vilket jag gör typ varje dag :D
Idag går jag in i vecka 15 (14+0). Tiden rullar på fast man tycker den står stilla :)
Jag tänker ofta på dig och har inte slutat hålla tummarna för att du också får din högt efterlängtade bebis. Ni har verkligen kämpat för det och du en förebild för andra som har det svårt att bli gravida <3
BIM+2 idag och testet blev såhär. Nu ska jag vänta länge innan jag testar igen tror jag! Orkar inte med att bli besviken mer xD
Fan, kan fortfarande inte se något :(
Strunta i att testa i helgen och kör måndag igen om mensen inte har kommit.
Din mens brukar väl vara som en klocka?
Jag kan lova dig att det inte känns som gravidmage utan mer bara som att jag har fått en tjock mage ;) Det är bara en känsla av uppblåsthet.
Idag är illamåendet tillbaka :X
Jag kan förstå att du har svårt att bara släppa hela verkstaden. Du vet ju alla kännetecken och menscykeln har man ju koll på. Sen är det ju längtan på det. Din man borde förstå att sånt här inte bara försvinner för att man bestämmer sig för att sluta försöka. Det sitter ju kvar i huvudet ändå.
Jag släpper inte tummarna än iaf. Du har inte fått någon mens så då finns chansen fortfarande den här månaden.
Jag tycker jag ser nånting!!!! Åååååh håller tummarna för dig!!!!!!!!!!!!!
Gör det! Är det något så MÅSTE det ju utan tvekan synas på måndag!! Håller tummar o tår allt vad jag kan!!!!
Nu kom mensen, fy fan vad jag blev besviken :( :(
Men. Nääääää :( Fan alltså!