BIM 29/9 med Rosenrot
WanderChild skrev 2018-09-14 11:26:23 följande:
Varför inte börja tempa redan i morgon bitti? :) Då kan du iaf se om tempen håller sig stabil de närmsta dagarna eller hur den varierar. Tempen stiger direkt efter äl så beroende på när äl sker så kan du ju få låg temp i morgon o ser sen en ökning till i övermorgon och kommande dagar. Lägger du även in hög fertilitet från äl-test + vattnig flytning idag så tror jag nog att fertility friend om några dagar skulle kunna hinta om du har äl nu eller inte. Värt ett försök iaf ? :)Jag hade min lh-peak igår, dagens test var svagare än igår men fortfarande starkare än under resten av cykeln så nu sitter jag bara o väntar på att tiden ska gå o mannen komma hem ;). Lite ironiskt, igår morse när jag fått neg på testerna i över en vecka o ingen stegring alls så beställde jag nya eftersom jag trodde att denna cykel också skulle bli utdragen. Några timmar senare fick jag positivt på testet! O idag fick jag hem 21 nya tester i brevlådan :P. Får hoppas att jag inte kommer behöva dem!
Behöver jag någon speciell termometer? Jag har en digital hemma, den använder man i örat.
Samma tid varje morgon eller när man vaknar? Jag sover ju lite längre på helgerna än på vardagarna ;)
Det var därför jag var seg med att beställa nya cb tester. Jag trodde äl skulle komma redan cd13 och jag hade ju tester till det datumet. Men insåg på morgonen med en förbenad blinkande gubbe att det var lika bra att beställa hem fler. De kom på onsdagen och då testade jag em istället för morgon bara för att se. Cb ska man ju ta på morgonen säger de som vet.
Jag hoppas du har beställt hem i onödan :D