Inalina skrev 2018-11-05 15:07:25 följande:
hej! Tack :) känns häftigt och jag börjar känna mig mer positiv nu då jag mår lite bättre än tidigare och vågar tro på graviditeten :) jag bor i schweiz - så allt är privat här hehe, de kör tydligen nyaste grejerna hos min gyn så blir en lite sci-fi upplevelse ;)
ja jag gjorde också FET - ska maila min klinik o se när mitt bf är egentligen.. ja jag kommer nog fråga om könet när de de ringer om mina NIPTprover... kommer inte kunna hålla mig känner jag hihi :) idag ringde de o berättade att mina prover visat att jag har lågt vitamin D och inget skydd för röda hund (rubella) - så jag ska vara försiktig runt barn i alla fall...
kram!
Vad härligt och helt rätt att du vågar tro på graviditeten!:) Åh så spännande att få veta om det är pojke eller flicka!! Jag gör att för att inte trycka på den där knappen visa kön eftersom vi har alla provsvar digitalt! Ja lågt D är väldigt vanligt, ska du börja ta extra tillskott?
Jag gjorde ET men till mig sa de att BF aldrig skulle ändras. Tänker att det borde vara samma med FET men det kanske det inte är.. Ska också boka 3D ultraljud! Så häftigt!<3