Inalina skrev 2019-02-01 09:01:44 följande:
ok jag förstår, låter ju troligt ändå att något knycklas ihop där inne när livmodern tränger undan tarmarna etc. hade för mig att du vart rätt hård i magen också - låter ju som att det kan finnas et samband kanske. (men jag e ju ingen expert!
)
Nu känns det roligt att titta sig i spegeln och se en riktig bebiskula även på morgonen tycker jag
man kan bli lite fundersam dock hur 'stor' man ska bli då det fortfarande är typ 4 mån kvar... undrar om magen stannar av lite snart... försöker alltig ligga och säga godmorgon och känna lillan innan jag sticger upp ur sängen varje dag - bättre än meditation ju
Ja men jag har mina knep nu, så magen skönt varje dag som den ska, så har inget med det att göra heller "tyvärr" eller vad man ska säga :P... Nånting är det iallafall som inte riktigt är som de ska när jag rör mig för mycket, men som sagt så vet jag ju vad som krävs för att det skall lugna ner sig, så jag kan ta hand om det själv när det händer. Känns bra ändå, än att man ska behöva åka in varje gång..
haha den tanken har slagit mig oxå, huuur stor kan man egentligen bli? Min mage har exploderat de senaste 2 veckorna. har blivit jätte stor enligt mig själv.. :P Glad ändå över att det i det stora hela endast är magen som växer än så länge, kommer i byxorna strl 38 än, känns bra så de inte är både rumpa och lår och allt som växer samtidigt ;)
Har inte vägt mig något mer och kommer inte göra det heller förutom hos bm om jag måste, vill inte komma in i mitt hets-tänk jag gjorde för ett tag sedan, har försökt släppa det, och det känns bra :)
Kollade föresten på NGbaby´s sida.. jätte fina saker. Tack för tips! men håller med om att myspölen va i dyraste laget för min del, iallafall om man vill ha lite större storlek på den.. Har för mig det finns fina sånna på jollyroom oxå, mins inte priset dock. Kan kolla :)