Vi som blivit gravida efter IVF
Detta blir vårt första barn trots att jag fyller 37 i slutet av året, tog lång tid att komma hit, så jag är lite dålig på detta med barnets utveckling. Måste läsa på mer helt enkelt.
Förstår inte hur tarmarna ska kunna fungera sen när man blir större, tycker de krånglar som det är redan haha
Hur länge har ni försökt? :)
Jadu, tarmarna.. Dom är inte roliga. Jag har stora problem och har fortfarande.. Har haft ända från början.. Får fortfarande ibland lov att ta tabletter för förstoppning så det "får en skjuts".. Äter havregrynsgröt varje morgon och har linfrön i.. och så måste jag ta 30ml laktulos varje kväll.. annars blir det kaos (och jag måste ta förstoppningstabletter)... Så jag vet inte heller riktigt hur de ska gå sen i slutet när de är ännu större och trängre i magen.. Hoppas att de funkar att fortsätta som jag gör nu.. Annars vet ja inte riktigt :)
Jaa jag känner bebisen tydligt varje dag flera gånger om dagen.. hon är vaken ganska mycket nu för tiden och det är såå härligt att känna. Mannen och dottern (som kom till på naturligt vis för 9 år sen) har oxå känt tydliga sparkar. Såå mysigt :)