Mjbo skrev 2018-10-11 15:18:56 följande:
Nu får man för alla gånger man sagt att man önskar man hade mer symptom. Det har verkligen smällt till sen en vecka tillbaka ungefär.
Här kommer mina.. är idag i 7+1.
Mardrömmar. Jisses vilka mardrömmar. Vaknar kl 03 varje natt och i princip gråter. Så hemska och verkliga.
Luktsinnet. ALLT luktar äckligt. Fy tusan. Stekt smör, jag döör. Så vidrigt. Och det mesta luktar sååå äckligt!!
Illamående kommer och går. Så fort jag inte äter. Tyvärr. Kommer väl sluta med en viktuppgång på 30 kilo om det fortsätter såhär :o
Trött. Oj. Så. Trööött. Känns som jag vill leva i soffan förevigt... så trött i både huvudet och kroppen. Helt slut inifrån och ut.
Så det det ut för mig nu. Hur går det för er med symptomen? Kräks ni ikapp allihopa? :p
Haha va härligt med en massa symptom ;) men läskigt med mardrömmar så att du börjar gråta :/ men mycket tankar å rädslor som kan kanske inte bearbetar på dagen! Skönt om du slipper spy :)
Jag är illamående i princip hela dagen. Slog till rejält i början av veckan. Det vänder sig i magen av tanken på vissa maträtter. Har inte spytt och det är skönt för det är en fobi :P
- trötthet. Går å lägger mig vid halv åtta-åtta och somnar. Sen när jag vaknar av klockan vill jag bara fortsätta å sova. Allt jag tänker på är sängen mer eller mindre :)
- ömma bröst till å från.
- molvärk till å från.
Sen är det inget mer :) hittills :p