Mjbo skrev 2019-01-03 14:09:55 följande:
Hej! Åh va härligt med en semester, men nu får du ta de lite lugnt ett tag då kanske om de blivit för mycket gående. Man känner väl vad kroppen klarar av :)
Vi har varit på rul nu och allt såg så bra ut. HON vinkade, sparkade och smakade med munnen. Helt otroligt. Fick både 3d bilder och vanliga, så häftigt!! :) Vi väntar alltså en liten flicka! <3 Vi åkte till affären efteråt och köpte en klänning, en body och ett par byxor. Så mysigt och stå där och klämma och känna på allting, man svävar på moln! Helt otroligt, vi är så otroligt lyckliga!! <3
Hur har det gått för dig?? Du är väl inne just nu?! :)
Hej!!! Ååååh en liten flicka för er också
alltså det ska bli så kul att följa alla här i tråden nu fram till födseln - så spännande!!
hehe ja jag måste nog ta det lite lugnt nu, de säger ju att golf är en pensionärssport men jag vet inte det ;) hehe
vi hade också rul igår och allt var toppen med den lilla! har vart lite orolig (som vanligt dårå..) för jag har inte särskilt stor mage men bebisen var lite över medel på kurvan och vägde typ 360-380gram, minns inte vilket :)
min man tycker inte vi ska köpa något förrän precis innan - men jag kommer nog göra det ändå :) det enda problemet den lilla har än så länge är att hon inte är fotogenisk - trycer upp händerna i ansiktet när vi skulle fota haha! låter som mig ungefär
din dotter måste vara överlycklig också? Kram!!