Inalina skrev 2019-03-09 07:31:24 följande:
Men hej! Tänkte att du säkert skriver mer på FB då jag inte sett nåt här på ett tag :)
Men alltså jag håller helt med- vet inte vad jag ska ta mig till om nätterna ! Jag tycker det är lite bättre när jag ligger med gravidkudden bakom mig så det blir halv sittande/liggande.. men värker fortfarande nere i ländryggen en del då. Men höfterna är absolut värst :/ när jag går upp för att kissa på natten känns det som man behöver en höftledsoperation!!!
Annars mår jag bra dock, hur mår du själv? Ser verkligen fram emot att träffa det lilla underverket nu! Kan inte fatta att et kan vara 10 v kvar- känns som en evighet - speciellt när man tydligen ska bli rätt mkt klumpigare än så här... kram!!
Haha ja, har ju varit inne här å läst varje dag men glömmer å skriva. Så ska bättra mig så jag har kontakt med er andra också :)
Åh va jobbigt. Vi verkar va många som har nattproblem :/ ska det vara såhär i tre månader till?? Haha. Tur att man e sjukskriven så man kan ta igen sig på dagen :P
Ja man kanske får ligga mer upprätt. Tycker också andningen e påverkad, får lätt hjärtklappning å så, så kanske lika bra å typ halvsitta när man sover.
En annan grej som påverkade natt sömnen också är att jag tror att vi hade tjuvar på besök igår. När jag kom hem på kvällen stod vår sopkvast framför ytterdörren. Min kille hade inte varit hemma nåt. Så kändes som tjuvar ställt den där för å se om vi tar bort den eller inte. Kollat om vi va hemma å så. Sjukt obehagligt så låg å lyssna efter ljud under natten ifall de skulle komma.. har sett för mkt film så tänker mig alltid det värsta.. men aa tog ju bort kvasten så hoppas de låter oss vara :P
Vad härligt att du mår bra annars :) hur är det med sammandragningarna? Jag har inte haft en enda. Är inte det konstigt? Fast verkar vara olika. Jag mår bra annars också :) eller jag har ju väldigt ont om dagarna också men inget som påverkar mitt humör å så. Är på gott humör :)
Ja gud 10 veckor är ju ingenting!! Tiden flyger förbi! Men ja de sista veckorna kommer nog gå eeextra långsamt. Å man kommer va stor å tung :P men snart är det vår på riktigt också. Så skönt! Mycket å se fram emot :D längtar så efter flickan!