Vi som blivit gravida efter IVF
Eller hur! ;) Tack! Längtar också och tänker att det inte dröjer så länge till, samtidigt som det är aslångt till 20 augusti! Vi har pratat lite löst, men mannen fånar sig mest om att bebisen ska heta *hans namn* plus junior eller liknande, så vi har inte riktigt kunnat ha något vettigt samtal kring namn. Jag har ett favoritnamn som jag hoppas att vi enas om, men jag är även öppen för hans idéer och förslag. Har ni bestämt/funderat på namn?
Usch vad trist när det känns som om kroppen sviker! Samtidigt tänker jag att den ju gör ett fantastiskt jobb som klarar att bära ett barn! Har du pratat med barnmorskan om oron och besvikelsen? Kan du vila och ta det lugnt? Har du någon som stöttar och hjälper hemma?
Tiden går ju så fort, snart är sommaren här och du kan bara njuta av sommaren och vips så är han här:)
Ja det känns märkligt för jag har alltid annars känt min kropp väldigt bra. Ja det har jag och hon säger att det är helt naturligt men att jag bara ska ta det lugnt och testa mig fram lite grann utan att gå på för hårt... Hon är sjukt bra! Bytte i v 25 och är så glad för det.. Ja absolut min man är väldigt stöttande samt hans och min familj. Nästan lite för mycket som att jag är superskör haha, kanske därför jag känner mig svag:)