Vi som blivit gravida efter IVF
Hej!! renovering låter riktigt kul! är det babyrummet?
haha ja du vi är nog flera som undrar vad en fysioterapeut egentligen gör!! jag blev jättebesviken på min förra veckan då jag hört att de kan göra massage, dry needling, etc men min kille bara typ tyckte jag skulle gå fram o tillbaka så han skulle se hur min höft rörde sig. sen tryckte han lite på höften i 3 min, that's it. har inte ens särskilt ont där.
detta trots att jag sagt klart o tydligt att det är ryggen jag vill ha hjälp med. Jag ska dit idag - men om han inte knådar nåt på min rygg så kommer jag byta fysioterapeut då det FINNS dem som gör massage och så också. jag kanske låter nedlåtande men att gå till en 'fysio'/sjukgymnast och få lite övningar som jag lika gärna kan göra hemma känns totalt bortkastat! Massage har jag dock svårt att fixa hemma så det är jag mer intresserad av!
hört att bugaboo donkey ska vara en kanonvagn!!
BFlistan låter bra!! =) speciellt då det hela tiden kommer nya medlemmar i gruppen
Ja såå kul med renovering! Nej ett lekrum faktiskt till min dotter, gjorde om mannens hemmakontor haha! Slängde ut honom och målade om och målat lite möbler, nya gardiner ja hela rummet är nytt:) Blev såå fint! Har fått lite panik här hemma och gjort om en del, har nästan blivit en stress att allt ska vara harmoniskt och perfekt! Har du några projekt på gång? Ja jag har hört så bra om den! Ska bara försöka sälja vår andra vagn nu haha:)