Mjbo skrev 2019-01-04 16:58:44 följande:
Fina namn! Vi verkar va lite lika smak på namn ser det ut som :)
De favoritnamn top 3 som stod på kill-listan var
Kevin, Kian, Collin :)
Har precis lagt en enooorm order på barnrums-saker! Kuddar, väggdekorarioner, posters, hyllor, mattor och sånt.. Åååh så kul detta är.. Älskar att inreda och fixa och dona, och ännu mer speciellt är det ju såklart nu till vår kommande dotter :')
Hur har ni det med barnrum och sån planering? :)
Men åh så kul haha gillade alla dem namnen men min kusin fick en son som döptes till Kevin, kian heter min mans kusin och Collin är min systers favoritnamn! Haha så vi har väldigt lika smak med namn!
Jag håller verkligen med dig! Håller också på för fullt att inreda men dock ett lekrum till min dotter. Får utlopp för mina bygga bo känslor! Målade om väggar, möbler beställde lektält mm. Kollar nu på lampor och wallstickers men faller självklart för det dyraste... några tips? Vi kommer nog samsova eventuellt försöka med en sido baby crib till lillen och dottern sover o egen säng i vårt rum. Har inte hjärta att flytta på henne:o Får se om hon blir störd av lillen då får vi arrangera om det lite. Hon har ett eget sovrum som numera är ett avlastning och förrådsrum haha
Helt sjukt att vi ens kan prata och planera sånt här? Lite roligare än vilken sprutdag man är på och när äggplock sker:)