Vi som blivit gravida efter IVF
Fy fan vilken pers...... i natt var vi på akuten. Jag började blöda igen i går kväll.... som TUR är mådde myran bra, tackar gud för det!! Jag har en sår/blödning längst upp på livmoderhalsen intill fostersäcken.... som troligtvis är samma ställe som jag blött från tidigare, hoppas vi!!! Varje gång jag blött så har jag gjort en ansträngning... så nu fick jag order av läkaren att ligga plat och inte stressa eller anstränga migt. Hon kan ju inte säga något om det kan bli mf sa hon, men det ser bra ut eftersom det är ett liv där inne! Jag hoppas att såret läker och att allt förblir ok :( Myran är stark, jag känner det på mig <3
Det var så mysigt att se myran, men huvud, armar & ben! En liten knubbig älskling som vi längtar efter så mycket!!
Jag studerar ju nu men om ca 1 v börjar en tung 2 månaders praktik framför mig... jag ska försöka bli sjukskriven, annars tar jag studie uppehåll. Det är stressig jobb men lite sitta.
Min bästa vän som är sjuksköterska säger åt mig att svälja stoltheten nu och tänka på myran.... praktiken kan jag göra om. Hon har nog rätt <3 Min sambo tycker lika. Inte värt att riskera myran framför karriär <3
ta hand om dig och gör det som känns rätt för kroppen