Vi som blivit gravida efter IVF
Ja, de är exakt så, men känner du dig lixom trött, som att du vill sova, trött?? Det gör inte jag förutom på kvällen då.. Då somnar jag i soffan typ direkt jag satt mig ;) men annars hjälper det lixom inte att vila, det som är så frustrerande.. Man kommer inte ur bubblan hur man än gör.. bara att vänta några månader så kanske man kommer ut sen ur zombie-mode ;)
Just det, din svärmor är fortfarande på besök :) Hur går allt? Har dom smält att du berättat? är det de ända ni pratar om nu :D ? Kan tänka mig att de blir lite så när dom väl vet om, då finns de fler att reflektera med :)
Låter klokt att avvakta med bestämmandet till du kan tänka klart ;) Är ju ingen brådska nu :)
Jag vill jäääätte gärna ta reda på kön, men min man är stenhård med att han inte vill veta. Och jag känner att jag är lika stenhård med att jag faktiskt vill veta, så vi har lite av ett problem där ;) Får väl se vem som får ge sig i slutändan :D
Ja ser så mkt fram emot att bli mig själv igen!! :)
Det går bra hon är väldigt gullig- och har fött 5 barn så har väl lite koll på saker o ting haha. Men vi lever våra liv väldigt olika - men hon har bra husmorstips från ?gamla naturliga? skolan som man kan ta till sig :) sen lagar hon gudomlig mat så vi blir verkligen bortskämda! Ånej jag vill inte prata om graviditeten hela tiden utan håller mig gärna till andra ämnen som faktiskt inte påminner mig om hur jag mår ;) herregud ibland känner jag mig så otacksam- trots att man kämpat så länge med ivf o grejer verkar jag ändå mest klaga på mitt mående. Har så svårt att ta mig ur det och fokusera på det roliga som ska komma :/
Hehe jag förstår dilemmat! Och tar du reda på det själv är det kanske inte heller någon vits;) är det mest av nyfikenhet eller för att du vill kunna planera som du vill veta? Min tanke är nog att man liksom kan referera mer till bebisen om den har ett kön ;) (jag kanske är old school haha!)