Vi som blivit gravida efter IVF
samma här för mig med 'bröstömmandet' - går lite fram o tillbaka. de har dock inte vuxit nåt nämnvärt vilket är lite synd tycker jag hehe!
jobbigt det där med överstimulering, ta det lugnt och överansträng dig inte!
Jag har varit ganska illamående och yr till och från, även en 'allmän sjukdomskänsla' i kroppen och känner mig inte sådär pigg och på topp som jag brukar annars. Känns faktiskt jobbigt (men man vågar ju knappt klaga då man faktiskt äntligen är gravid...) man skulle ju stå ut med värre än detta bara man vet att man får en bebis i slutändan, men jag är inte riktigt mig själv just nu kan man väl säga.
min man har sprutfobi och klarar inte ens av att jag pratar om det så där får man ingen hjälp jag tycker det går bra att ta dem - mest jobbigt är tanken inför att göra det. men just nu är tanken på att göra något överhuvudtaget rätt jobbig tycker jag. har dragit på mig en förkylning också så idag var jag hemma från jobbet och går runt som en levande vålnad typ Kram!
Men jag håller med om att man inte riktigt känner sig som sig själv. Har blivit så extremt trött hela tiden, usch vilken tortyr det är att jobba! Koncentrationen är långt ifrån topp. Kroppen förändras också.
Jobbigt där med mannen. Stark du är som klarar sprutorna själv, det hade jag aldrig grejat.
Hoppas du blir frisk inom kort och att bebisen fortsätter må bra. Bamse kram