Inalina skrev 2018-10-09 14:10:12 följande:
tack ja precis samma dag här! :) har du mycket symptom än eller mår du rätt bra?
jag tar den i magfettet, trodde det gör mindre ont där och lättare att få 'tag' i nåt..tar du sprutan på dig själv?
ja har alltid lite smått ångest inför sprutan varje kväll och min mage ser ut som den har blivit helt mörbultad med stora blåmärken överallt
Jag har fortfarande ömma bröst men graden av ömhet skiljer sig per dag. Får även molande värk som kommer och går. Men det som i huvudsak är jobbigt och som egentligen inte beror på graviditeten är att jag inte orkar gå några sträckor, stå för länge eller sitta för länge, får liksom molande värk i magen då. Men läkarna säger att det beror på överstimuleringen och på de svullna äggstockarna. Men annars har jag inga vidare symtom faktiskt. Igår kände jag ett kraftigt illamående på morgonen och kan vara känslig för dofter till och från, men ingen stor skillnad.
Har du några symtom än?
Usch vad tråkigt! Jädrans spruta. Får också en sån jävla ångest. Hade redan tagit den i 10 dagar efter att jag blev inlagd och nu igen! Jag förstår vad du känner, ångest är rätt ord. Jag har kvar små sår på låret sedan sist. Sprutorna vågar jag inte ta själv. Det är min stackars man som får göra det jobbet.
Tar du sprutorna på dig själv?