Mjbo skrev 2018-09-18 18:09:45 följande:
Men gud så exakt! Haha va roligt! :) då kan vi följas åt heela vägen till bf förhoppningsvis :D
Läste att du hade svarat på någon annans inlägg att du skulle till bm på inskrivningsamtal nästa vecka! Så du har redan ringt dem? Ja visste inte hur ja skulle göra så ja tänkte avvakta till efter ul innan ja ringer, men de borde väl inte spela någon roll? :)
Vill bara att tiden ska springa iväg! <3
Hahah ja, så sjukt!! Verkligen på dagen haha! Kuuuul!!! Ja nu får vi följas åt hela vägen! Ja jag ringde till min vårdcentral samma dag som kliniken. De vill ju att man kommer v 5-6. Det är ju ett hälsosamtal, inga blodprover eller så. Sen blir man ju inskriven i systemet & får en tid hemskickad för ul & kub plus att man får tid för att ta blodprover för att kolla sköldkörtel mm. Sen är det ju spännande & man har något att se fram emot! :) Så ring i morgon vet ja! :)
Ja nu får tiden gärna springa iväg... dock är jag ledig & har hemma studier denna vecka så dagarna går ju såååå sakta haha. Men jag får ta & rensa eller nått här hemma & få tiden att gå på så sätt haha!
Hur mår du då? Berätta om dina symtom!
Jag hade mer symtom innan jag plussade men det kanske berodde på lutinusen i början, mådde illa & hade halsbränna.
Men brösten har varit as ömma ända sen ägglossningen & blir bara större & ömmare för varje dag som går. Sen är mina vårtgårdar mörkare & vårtorna har verkligeb svällt... herre.. dom är as stora! Sen är jag så jävla grinig, tänder till på minsta lilla!! Trött som fan, idag fick jag vänta på parkeringen en halvtimma efter jag hade handlat för att jag ville bara somna till. Helt sinnes!