jaktenpaflow skrev 2018-09-13 20:52:48 följande:
Vad det kan variera med symptomen från dag till dag! Igår klagade jag över att jag inte kände ngt! Idag har jag haft världens molvärk, illamående, ingen aptit alls, superkänslig och gråtit mm.
Ja fy tiden kan gå så sakta ibland! Vilken vecka kommer du vara i då? Men wow!! Häftigt med så många barn! Hur känns det att ?börja om?? Vi gjorde ET så vi hade turen stt lyckas på första <3
Jo tack jag har märkt det att symtomen varierar från dag till dag... har mått illa varje dag så att jag nästan spyr på morgonen redan sen innan jag plussade. Men igår inte en liten anstiftan... mådde hur bra som helst, förutom tröttheten. Då blir man ju oxå nojig för att man mår bra... fy fan, kan knte slappna av alltså. Samtidigt som jag svävar på rosa moln. :)
Menar du vilken vecka jag är i när min son fyller 20? Han fyller den 2/5-19 & mini är beräknad till den 26/5-19. Plus att jag alltid får för tidigt flera veckor! Så det blir nog nära inpå :)
Det känns extremt bra att värka om. Jag var ju 18 när jag fick min första. En till liten känns magiskt!
Vilken tur ni hade på första!!!! Det tog sig på andra för oss! :)
Kram