Inalina skrev 2018-10-03 07:49:56 följande:
Hej! Tänkte jag skulle skriva i fråga hur det var med dig men du hann före :)
Det finns saker man kan köpa mot illamåendet har du inte fått något utskrivet?? Både åksjukeband och något som heter Lergigan Comp säger de ska hjälpa! Är själv på väg till apoteket för att leta upp vad som helst som kan få mig att må bättre, blir värre o värre för varje dag här och tuggar jag inte på något hela tiden går det knappt :(
Japp är i v 6+4 idag tror jag! Tack för grattis:) jag ska göra ett till om 2-3 v- vet inte om det räknas som högriskgraviditet om man gjort ivf? Vet ni? Sen får man ofta fler ul om man är över 35, men vet inte om det gäller åldern jag har nu eller när bf är...
Vul kommer gå bra idag!! Hör av dig sen :) stor kram och hoppas verkligen du mår bättre snart!!!
Hej.
Tack för att ni tänker på mig. :) hade gärna varit mer social här men har verkligen inte orkat.
Jag har tagit åksjuketabletter några gånger. Ibland har de hjälpt och ibland inte. Har dock bara tagit på kvällen eftersom man blir trött av dem. Ska fråga efter nåt annat idag. Schweiz borde väl ha mer receptfria saker än Sverige? Har du ingen där du kan ringa så du slipper betala för ett besök?
Jag vet inte hur det räknas faktiskt. I Blekinge där jag bor så får man nipt gratis (enda länet i Sverige) om man är 32 eller över vid befruktningen. Så här räknar de kanske högrisk redan då? Vi stoppade in embryot exakt en månad innan jag fyllde 32. Sköterskan sa att det gör skillnad men hon skulle försöka skicka en remiss ändå.
Jag är sååå nervös. Kunde inte somna igår kväll. Jag gick igenom både positiva och negativa resultat i huvudet.