Vi som blivit gravida efter IVF
Nu är det min tur med bruna flytningar. Åh jag hatar det här. Går igenom i huvudet vad jag kan ha gjort för fel. Jag tar ju ingen lutinus nu. Jag vet att jag inte är ensam om det, ändå blir jag så orolig.
Nu är det min tur med bruna flytningar. Åh jag hatar det här. Går igenom i huvudet vad jag kan ha gjort för fel. Jag tar ju ingen lutinus nu. Jag vet att jag inte är ensam om det, ändå blir jag så orolig.
En konstig fråga... men är det någon här som vet om det är farligt för mig att få orgasm? Vi kom överens från början att jag inte ska få orgasm eller att vi ska ha sex fram till kub dagen... för vi har hört från vänner att det gör mer skada än nytta om man fått mf tidigare.
Nu när jag har haft blödning oxå.... är det farligt då att få orgasm? Har ni hört något om det?
Jag är ju så fruktansvärt upphetsad vissa dagar... idag kunde jag inte hålla mig & fick en orgasm, inte genom samlag. Nu fick jag ångest haha. Så tänkte kolla med er om ni vet något?
Första dagen utan illamående och ömma bröst. Jag klarade inte oron längre så jag ringde bm som sa att jag skulle åka ut till akuten och göra ett ultraljud. Så nu väntar jag på läkaren.
Nu har vi tittat på bönan. Allt såg bra ut. Hjärtat slår och den rör på sig. :) tack för att ni finns här. :)
Har nu fått se hjärtat slå igen och den lilla var 9mm nästan 1cm. Så skönt <3 hoppas det går vägen
Ja verkligen :D vad är det för besök du gör då? :) jag ska ringa mvc imorgon å boka tid för första besök! Känns så overkligt!
Ja det får man verkligen hoppas. Nu ska vi väl alla kunna få njuta <3