Ellencassandra skrev 2018-12-06 14:23:37 följande:
Jag har också moderkaka i framvägg! Men det jag undrar över är om man också känner rörelser senare än vanligt också? Sparkar å så förstår jag för då sitter ju moderkakan som en stötdämpare men rörelser då, vet du? :)
Oj då! Bra att dom håller extra koll på dig och tar det på allvar. Bättre att vara på den säkra sidan. Jag ska också börja gå till sjukgymnast nästa vecka. Inte för foglossning men har ryggproblem! Jobbigt att du ska behöva få så ont :( hoppas du får bra hjälp å ev kryckor om det behövs :)
Grattis på er förlovningsdag :D låter som en bra å mysigt plan! Julmys!!
Jag funderade också på det. =) För jag känner ingenting sånt där inne heller. Det gör bara ont det jag känner. Gör du det?
Ja känns superskönt att de tar det på allvar.
Vad jobbigt med din rygg. Brukar du ha problem?
Tack. =) Vi åt på restaurang i helgen och jag kände mig som en människa igen. Mådde dåligt men orkade stanna iaf. =)
Inalina skrev 2018-12-06 15:52:06 följande:
jag känner få som haft så tuffa graviditeter som du (det låter ju som att du har det där hyperemesis gravidarum eller vad det heter!) jag hoppas du hittar något som hjälper dig med foglossningen också, taskigt att du ska behöva få precis allt
mina bröst har knappt heller vuxit - riktigt avis på dem som ökar flera storlekar!
mysigt att ni firar lite saker i alla fall och klä granen är ju hur härligt som helst - nästa år har ni ju en till familjemedlem som kan hjälpa till
Ja det kan nog vara det kanske. Ska höra med barnmorskan på onsdag, då har vi RUL. =)
Ja jag vill också ha större tuttar. =) Mina är iofs hyfsat stora sen innan men ändå.
Haha ja hon kommer säkert stjälpa, eller jag menar hjälpa till nästa år. =) Ska bli sååå mysigt.
Jag har också köpt mina byxor på HM, enda affären i stan som har gravidkläder. Jag trivs jättebra i dem. Tycker de håller in kärlekshandtagen också. =)
Jag tror jag håller på att bli förkyld. Varit täppt i näsan hela graviditeten, men blivit värre nu.
Förresten, angående drömmar. Jag drömmer alltid mycket, och minns oftast mycket av dem. Senaste tiden har det börjat bli mycket mardrömmar. Är det fler av er som får det?