jaktenpaflow skrev 2019-05-14 09:56:47 följande:
Vad tiden går, v.26 redan:) Åh saknar magen så ibland men Jobbigt med alla besvär du har, dem saknar jag inte! Förstår att de fysisks förändringarna är påfrestande, det kände jag verkligen också! Min kropp har återhämtat sig väldigt bra, tappat mycket muskler dock eftersom jag inte kunnat träna på 1 år. Mina tips för en snabb återhämtning är att träna och röra på sig så mkt och gott det går och försöka äta rätt under graviditeten. Sen försvinner det mesta förhoppningsvis rätt snabbt efter förlossningen men extra fett man samlat på sig får man jobba för att bli av med så det tar ju sin tid:/ Jag har kommit igång med mamma mage övningar och övningar som är bra efter kejsarsnitt. Sen tar jag minst 2 st 8 km promenader i veckan. Så sakta men säkert ska vi nog hitta tillbaka:)
Har ni varit iväg på en weekend? Vart bar det av:)?
Eller hur! Nu gör den faktiskt det på riktigt! Snart v 28. :) Inte så farligt ändå, tänker att många har det så mycket värre och att jag verkligen har haft en problemfri graviditet hittills. Men som en vän sa: "ni har väl haft ert" och det är ju så sant att det krävdes så mycket för att ens komna hit, så det känns rättvist på nåt sätt. Och jag vet ju att det verkligen inte är så för alla, en del får ju kämpa hela vägen.
Låter som bra tips! Du blir nog stark snabbt igen!
Vi var i London! Det var trevligt, men ingen toppenresa.