anina skrev 2018-11-14 20:16:33 följande:
Jag får jätteont runt svanken ibland. Jag brukar iofs ha ont där men har varit bättre sen jag blev gravid, så jag tänkte att det kanske är foglossning istället då. Hade ont i underlivet, alltså i de hårda delarna runt om, i vecka 10 men det har gått över. Nu ligger iaf bältet hemma om det behövs. :) det kostade 399 så inte så farligt. Vart känner du av det?
Jag har inte känt några fler bubblor sen. Längtar så tills man kan känna den mer. :) hur många gånger har du känt?
Åh nästa jul kommer jag klä stackars ungen i olika julkläder jämt, haha. Kommer ta massa bilder med glitter och grejer. Har du börjat julpynta än?
Tack. :) ja jättekonstigt. Nu är tårtan beställd till fredag iaf. Vi ska få det på en lapp och lämna till konditoriet så vi kommer inte heller veta. Blir superspännande att skära upp tårtan. :) som jag skrev i förra inlägget har våra familjer vetat om hela resan så har inte funnits tillfällen för överraskningar direkt.
Kram
Känner av på exakt samma ställe som du Sen strålar det ut i ljumskarna. Men har faktiskt också blivit bättre. Var som värst mellan v 10 och 14. Ja jag med! Längtar tills man Könner varje dag! Har känt ngt typ fyra gånger. Börjar känna livmodern och försöker vila händerna på den och ibland kan jag känna som små vågor. Hoppas det är lilla minin:)
Haha helt rätt! Och sånna där matchande kläder hela familjen! Det vill jag verkligen köpa:) Nej inte än men jag längtar! Har dock börjat små äta lite saffrans bullar och jul latte haha! Kanske börjar smått till helgen eller iaf veckan därpå! Har du börjat?
Åh så himla spännande!!!! Vad tror du att det är? Har su någon känsla...