Seb81 skrev 2018-09-22 12:30:40 följande:
Nej inte jag. Men fy, det vill man inte ha. Men som sagt, du kanske ska ha din mens nu vanliga fall? Med min första blödde jag i 3 månader.... jag var 17 år & trodde jag hade mens. Sen när mensen knte dök upp 4 månaden tänkte ja, äh den kommer snart eftersom jag nyss bytt p piller. Sen v 20+1 hade min mens inte kommit & där inne i magen låg min första pojke <3 Det var en skräck upplevelser men det tog en dag & sen älskade vi han varje dag som gick!! Han hinner fylla 20 nu innan denna lilla myra i magen kommer ut!! Sen med min tredje blödde jag jätte mycket med i v 8. Åkte till gyn & visst... där låg en liten med tickande hjärta. Blödningar är mycket vanliga, men extremt skrämmande!!
Vad skönt att det visade 2-3 v.... jag vågar mig inte på ett sådant test nu... rädd att det ska visa v 1-2... men tog ett gravtest i morse & det är fortfarande lika starkt streck som det andra strecket.. vilket jag hoppas är bra!
Hur mår du?
Ja blödningar är inte roligt alltså. Det första man tänker på är missfall. Idag har det inte kommit någon mer rosa/beige Lutinus så det är ju bra, har varit till och från sen 4 dagar nu det kommer lite..känns som jag går på nålar och bara vill veta om allt är okej eller inte. Och det är förtidigt att göra ultraljud vad jag förstått. Imorgon är min dag jag ska ringa kliniken och meddela resultat på äl+18.
Har lite molvärk i ryggen och magen då och då som sedan går över igen. Mest jobbigt är det egentligen psykiskt med ovissheten men det är jag nog inte ensam om att känna. Det enda sätt för mig att se är väl om testerna blir svagare och än så länge blir dem inte det.
<3
Det som ger hopp är solskenshistorier som dina där det gick bra trots små blödningar. Kram