För oss som tempar för att bli gravid
Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(
Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?
Jag ser kanske ett ytterst svagt streck... men vågar inte hoppas. Så därför tror jag det är negativt :(
Bifogar bild som jag tog nyss... vad tror ni?
Vilken dag är du på?
Fortfarande ingen mens i sikte...
bara en konstig värmande känsla i magen, typ molvärk
Tempen har stigit till 36.90 (brukar ligga på 36.2 max 36.5)
drar och strålar i ljumskarna/höfterna
extremt trött
illamående (framför allt på morgonen)
Halsbränna (framför allt på kvällen)
Vet inte vad jag ska tro. Den har aldrig varit såhär sen :0 enligt app så är den 6 dagar sen...Tog ett nytt test nyss, väntar...
skicka vad svaret blir!! spännande!!
ser inget tyvärr :(
ja du kan göra det, men om den inte kommer å det år negativt så råder jag dig att kolla hos doktorn så atr det inte är nått mer som orsakar sen mens!
Vet du när du har ÄL? För annars är det svårt att säga när du har BIM. Får du inte mens och inget plus så har du troligtvis inte haft ÄL.
Ja, man kan få blinkande utan ÄL, för ÄL-testerna är ingen garanti att ägget faktiskt släpper, bara att det förbereder sig för att göra det. Man kan också få blinkande gubbe ganska länge innan ÄL vad jag förstått, eftersom den reagerar på östrogenet. Glad fast gubbe reagerar på LH, som har en kortare stegring.
Däremot får man inte en temphöjning om man inte haft ÄL (förutsatt att man är frisk, inte bakis, sovit som man brukar osv.). Så har du haft en temphöjning har du haft ÄL.
Jag använder inte dem men jag skulle inte göra det. Bara glad fast gubbe visar att LH-värdet har stigit, vilket är det som gör att ägget släpper. Östrogenet bröjar dock produceras innan ÄL också och gör att man får mer fertila flytningar och så. Men LH är det man ska gå på.
Har du en kurva du kan slänga upp? Tyckte jag såg någonstans att du låg på ca 36,9 och brukar ligga runt 36,2? Isf låter ju det som en temphöjning!
Ser ut som ÄL typ 10 nov. Testade du dig m ÄL-test då? För isf är du på ÄL+9 och då är det inte konstigt att du inte får ett plus, än