• Mongoliet

Bara var 6:e är nazist/rasist. Inte så farligt ju.

Att bara var 6:e visar sig rösta SD är ju rätt otroligt egentligen. Är det empati hos de gamla pensionärs-sossarna som dök upp i sista stund. Avgår Åkesson innan årets slut nu? Fiasko trots ökat stöd ju. Omval inom 2 år.

• Svar på tråden Bara var 6:e är nazist/rasist. Inte så farligt ju.
  • Mandel
    Mongoliet skrev 2018-09-11 17:31:42 följande:
    Har vi många kommunister som skrämmer slag på folk i Sverige nu 2018 jämfört med nazister/rasister som hatar invsndrare och vill köra ut dem? Kan ni nazister skaka fram lite siffror. Vi vet att 1.1 miljon är rasister.

Fast vilka anser du är rasister? 

Är man rasist bara för att man röstar på SD eller anser du att man ändå behöver ha en åsikt/ståndpunkt som är rasistisk för att vara rasist?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mongoliet
    Mandel skrev 2018-09-11 18:17:47 följande:

Fast vilka anser du är rasister? 

Är man rasist bara för att man röstar på SD eller anser du att man ändå behöver ha en åsikt/ståndpunkt som är rasistisk för att vara rasist?

Du menar att det finns folk som röstade på SD för att de ville ha tätare busstrafik? Ber om ursäkt till hen.
  • Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:15:47 följande:

Du menar att de stod i valbåset och plötsligt började att hata invandrare?

Den här tråden tror jag visar klart och tydligt vem som sitter på det största hatet här.
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:14:30 följande:

Så 8 miljoner rasister då. Ändå är ni rädda för 50000 komminister.

Ja tyvärr är vanligt folk rädda för dem eftersom de tar till odemokratiska metoder som våld och hot för att tysta sina politiska motståndare. De är ett hot mot demokratin men jag antar man får se det som ett slags uttryck för deras desperation över att de har förlorat.
  • oanonym
    Mongoliet skrev 2018-09-11 17:31:42 följande:

Har vi många kommunister som skrämmer slag på folk i Sverige nu 2018 jämfört med nazister/rasister som hatar invsndrare och vill köra ut dem? Kan ni nazister skaka fram lite siffror. Vi vet att 1.1 miljon är rasister.

Hur vet vi det? Jag vet inte det, så det vore kanske på sin plats med en källa?
  • oanonym
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:24:15 följande:

Du menar att det finns folk som röstade på SD för att de ville ha tätare busstrafik? Ber om ursäkt till hen.

Det är du som menar saker, så ta din egna bevisbörda.
  • oanonym

5 av 6 har röstat för fler gruppvåldtakter och bilbränder.

Är det den nivån vi ska hålla på debatten alltså?

• Ällingen
    Mandel skrev 2018-09-11 13:31:07 följande:

Nu har jag ingen större koll på hur många procent av rösterna "Alternativ för Sverige" och NMR fick.

Men inte fick de väl var 6:e röst?

:D
  • Snabella
    Mandel skrev 2018-09-11 13:31:07 följande:

Nu har jag ingen större koll på hur många procent av rösterna "Alternativ för Sverige" och NMR fick.

Men inte fick de väl var 6:e röst?

Afs har inget i sin politik som är rasistisk eller nazistisk. Läst deras partiprogram, men bevisa gärna motsatsen.
  • Mongoliet
    Snabella skrev 2018-09-11 19:49:50 följande:

Afs har inget i sin politik som är rasistisk eller nazistisk. Läst deras partiprogram, men bevisa gärna motsatsen.

Ditt inlägg bekräftar hur ini helvetes korkade ni är. Hen var ironisk mot mig & du tror att han är anti-rasist. Det blir så sjukt komiskt.
  • oanonym
    Mongoliet skrev 2018-09-11 19:54:33 följande:

Ditt inlägg bekräftar hur ini helvetes korkade ni är. Hen var ironisk mot mig & du tror att han är anti-rasist. Det blir så sjukt komiskt.

Vilka ni ???
  • Mandel
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:24:15 följande:
    Om de kunde ordna så att busstrafiken kom tillbaka på landsbygden så vore det definitivt ett gott skäl, men om man läser deras partiprogram så har de även en del andra saker som inte är helt tokiga för normala människor.
    Sedan är det upp till var och en och avgöra om man tycker att deras gamla nazi-fasoner ska ligga dem i fatet även nu eller inte.
    Därför går det per automatik inte att påstå att alla som röstar SD är rasister tycker jag.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Nimzay

*Rättelse: Tyvärr är endast en liten del av befolkningen OskyldigrasisterOskyldig. Det är skrämmande. Gråter

Så nu har jag rättat till din rubrik..."=)"

• Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-11 19:54:33 följande:

Jag anmälde det här inlägget men det fick vara kvar av Familjeliv. Mitt svar togs bort däremot där jag påpeka att det blir omöjligt att svara på det här inlägget pga den låga nivån (på både Ts och inlägget).

Familjeliv i ett nötskal <3
  • Snabella

Gjort en anmälan igen så får se om det tas bort eller om jag kanske blir avstängd.

• Mongoliet
    Snabella skrev 2018-09-13 10:55:04 följande:

Gjort en anmälan igen så får se om det tas bort eller om jag kanske blir avstängd.

På Flashback hade du blivit avstängd för att du kommenterar det såhär. Jag har fåt massa inlägg raderade. Visste inte ens att det gick att anmäla. Dina inlägg håller inte någon högre nivå heller.
  • Feminina
    Mongoliet skrev 2018-09-13 13:59:32 följande:
    På Flashback hade du blivit avstängd för att du kommenterar det såhär. Jag har fåt massa inlägg raderade. Visste inte ens att det gick att anmäla. Dina inlägg håller inte någon högre nivå heller.
    Det står ju uppe i högra hörnet bredvid citera på varje inlägg? Citerar du aldrig någon?
Svar på tråden Bara var 6:e är nazist/rasist. Inte så farligt ju.