Inlägg från: Snabella |Visa alla inlägg
  • Snabella

Bara var 6:e är nazist/rasist. Inte så farligt ju.

S, M, SD, KD (och även L på sina håll) hade alla gemensamt att de gick till val på att lyfta fram problematiken med invandringen. Det lönade sig och tillsammans fick de ca 70-80% av rösterna.

V, C, MP gick till val på att "de måste stå upp för humanism och värderingar". För dessa partier gick det inte lika bra för. MP klara sig knappt över riksdagsgränsen, trots att klimatet var viktigaste frågan för väljarna inför valet tillsammans med migrationen. Det visar i slutändan vilken fråga som till slut var viktigast.

Ett som är säkert i detta val är att svenska folket röstat för ett slut på den vansinniga flyktingpolitik som förts senaste åren. Så du får nog omvärdera din siffra då snarare 8/10 personer idag stödjer den migrationspolitik som SD fört länge.

• Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:15:47 följande:

Du menar att de stod i valbåset och plötsligt började att hata invandrare?

Den här tråden tror jag visar klart och tydligt vem som sitter på det största hatet här.
    Mongoliet skrev 2018-09-11 18:14:30 följande:

Så 8 miljoner rasister då. Ändå är ni rädda för 50000 komminister.

Ja tyvärr är vanligt folk rädda för dem eftersom de tar till odemokratiska metoder som våld och hot för att tysta sina politiska motståndare. De är ett hot mot demokratin men jag antar man får se det som ett slags uttryck för deras desperation över att de har förlorat.
  • Snabella
    Mandel skrev 2018-09-11 13:31:07 följande:

Nu har jag ingen större koll på hur många procent av rösterna "Alternativ för Sverige" och NMR fick.

Men inte fick de väl var 6:e röst?

Afs har inget i sin politik som är rasistisk eller nazistisk. Läst deras partiprogram, men bevisa gärna motsatsen.
  • Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-11 19:54:33 följande:

Ditt inlägg bekräftar hur ini helvetes korkade ni är. Hen var ironisk mot mig & du tror att han är anti-rasist. Det blir så sjukt komiskt.

Jag anmälde det här inlägget men det fick vara kvar av Familjeliv. Mitt svar togs bort däremot där jag påpeka att det blir omöjligt att svara på det här inlägget pga den låga nivån (på både Ts och inlägget).

Familjeliv i ett nötskal <3
  • Snabella

Gjort en anmälan igen så får se om det tas bort eller om jag kanske blir avstängd.

Svar på tråden Bara var 6:e är nazist/rasist. Inte så farligt ju.