Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

Ni ger mig ångest inför aborten

Det är så hemskt att läsa om hur de aborterade bebisarna andas, lämnas att dö. Vem ska man tro på? Är allt politisk propaganda, åt bägge håll eller det ena?

Jag mår så sjukt dåligt inför min stundande abort. Ska min bebis vara rädd, kall, ensam...

• Svar på tråden Ni ger mig ångest inför aborten
  • Anonym (Maja)

Jag kommer göra den precis innan vecka 18.

Det må vara ett foster, men när man ändå burit den så länge känns det som en bebis, det den skulle fötts till.

• Anonym (Maja)

Det var det tidigaste som gick efter alla tester för att utreda vad som var fel.

• Anonym (Maja)

Ser ut som att någon raderat inlägg :(

• Anonym (Maja)
    Anonym (..) skrev 2018-09-09 16:19:27 följande:

Jag har själv gjort en i vecka 17+5 och skulle starkt avråda dig från det. Man får genomlida en miniförlossning , föda fram fostret i en sjukhussäng. Smärtsamma förlossningsvärkar och ett helvete rent psykiskt i flera år efter kanske hela livet efter. Jag kunde inte sluta tänka på den hemska miniförlossning jag fick gå igenom när jag födde fram mitt döda foster förrän efter 3 år när jag blev gravid igen men nu efter jag fått min son har dessa tankar kommit tillbaka eftersom jag nu tänker och undrar vem fostret hade varit och sett ut och att fostret som jag aborterade lika gärna kunnat vara min älskade son som jag har nu.

Fast smärtan kommer ju vara ännu värre i v 40
  • Anonym (Maja)
    Anonym (mor) skrev 2018-09-10 15:47:45 följande:

Varför ska du göra abort?

Hen kommer inte klara sig. Stora missbildningar.
Svar på tråden Ni ger mig ångest inför aborten