Anonym (sigh) skrev 2018-09-07 18:46:40 följande:
Det är en utmärkt intervju.
Och du får nog läsa inlägget igen då jag skriver i det att jag ska rösta på just SD.
Anonym (sigh) skrev 2018-09-07 15:29:48 följande:
Jag röstade inte, och kommer inte rösta på, SD för att jag vill att dom ska vinna och styra Sverige. Inte ännu iallafall. Dom behöver också lära sig, utvecklas och mogna först.
Anledningen till att jag först ens kom in på SD var samma som sossen i första inlägget. Medias hatdrev, överdrivna jämförelser till Hitler och nazister, lögner som spreds, oviljan att samarbeta eller ens prata m.m fick mig att undersöka själv vad dom stod för och vad som faktiskt var sant.
Jag tolkade detta som att du inte hade och inte tänkte rösta på SD, men nu förstår jag att du bara ville säga att du inte röstade för en vinst??? I Sverige måste ett parti få egen majoritet för att "vinna" och ingen - såvitt jag vet - röstar för att något parti ska vinna utan man röstar för att ge det block man vill ska regera majoritet i riksdagen.
Den dagen SD får egen majoritet har vi verkligen fått det helvete vi förtjänar. Jag kommer att göra allt jag kan för att den dagen inte kommer.