Kan ni sluta använda hen!?!?
Vad är det för fel på folk som inte kan lära sina barn att det finns bara han och hon, inte hen, det är ren och skär barnmisshandel
Vad är det för fel på folk som inte kan lära sina barn att det finns bara han och hon, inte hen, det är ren och skär barnmisshandel
Jaså? "kvinnohat"? När jag håller på att bli innebränd och ringer brandkåren i panik så vill jag få hjälp och då gäller det att brandmannen är stark och trygg och kan hjälpa mig! Kan vara en kvinna MEN ingen liten vek speta som hostar och so jag får hjälpa ut innan det är färdigt. Du tycker annat.
Men nu är vi så långt från ämnet som man kan komma. Vi tycker inte lika och det är vackert så. Vore ju trist om alla var likadana
Kram
Jag står till 100% för hur jag "framställt" mig och ångrar inte ett ord men min erfarenhet har lärt mig att när jag snöar in i en debatt med EN person på FL så blir jag snart avstängd ett par dygn och det är ju så trist. Kram
Hen som har skrivit detta verkar tycka sig ha rätt att bestämma vad andra människor säger. Måste vara mycket tröttsamt att störa sig SÅ mycket på andras ordval (så länge som det inte är stötande eller kränkande såklart)
Live well and prosper
Hen som har skrivit detta verkar tycka sig ha rätt att bestämma vad andra människor säger. Måste vara mycket tröttsamt att störa sig SÅ mycket på andras ordval (så länge som det inte är stötande eller kränkande såklart)
Live well and prosper