Vi med BIM oktober 2018
Aaah gud! Blir helt pirrig nu. Får vänta tills imorgon tror jag och ta ett nytt test.. :)
Pirrig och lite..känner att det är lite läskigt också på samma gång ????
Aaah gud! Blir helt pirrig nu. Får vänta tills imorgon tror jag och ta ett nytt test.. :)
Pirrig och lite..känner att det är lite läskigt också på samma gång ????
Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.
Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0
Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/
Åh!! Funderar på att ta ett nytt test imorgon bitti :$
Ni som tempar här i tråden, hur fungerar det? Måste man ha en speciell termometer eller fungerar en vanlig från apoteket? Måste man tempa samma tid varje dag? Hur vet man exakt när man har ÄL eller vet man bara det på ett ungefär?
Hehe ja, men tänker att man kunde tajmat ännu mer ;)
Men då är de som med dig då!, var också inställd på mer action senare. Jag ska ha bim ca 18e..men nu när äl kom tidigare så kanske det kan komma tidigare?! Eller?
Nej ingen temp..men tack för tipsen!, får se lite längre fram! :)
Jaa, Har hört om den metoden, men varför skulle den vara bättre än att tex mysa loss varje dag? :)
Tack! Håller tummarna här för dig med! :)
Det var plus!! Känner mig lite chockad även om det var ett svagt svagt streck igår. Enligt Flo BIM-5 men när jag kollade Ptracker var det BIM-3 idag och det känns mer rimligt!
Jag använder en termometer med 2 decimaler, fungerar säkert med 1 decimal också men tycker det blir tydligare med två. Jag får en tydligt högre temperatur efter ÄL, kombinerar ibland tempning med ÄL-tester också för ännu tydligare resultat. Använder Fertility Friend som utgår från temp, flytningar och ÄL-test (man kan välja om den bara ska utgå från temp eller samtliga symptom).
Bild över föregående och nuvarande cykel, plussade på ÄL+10 föregående cykel men blev bara en kemisk graviditet. Har bara tempat sedan slutet av cykeln innan jag plussade (då sjönk tempen mycket tidigare innan mens), så har inte så många cykler att jämföra med. Har hittills hög temp och samma symptom som föregående cykel. Vill dock inte testa innan BIM.
Jag plussade imorse! Har bim på torsdag men kunde inte hålla mig tills dess.
Termometern är från Babyplan.
Min med två decimaler köpte jag via natural cycles