Vi med BIM oktober 2018
Bim idag och detta är testet från imorse. Är det dubbelt eller inbillar jag mig?!
Bim idag och detta är testet från imorse. Är det dubbelt eller inbillar jag mig?!
Ni som kör med ältest. Om det börjar stegra och sen dala utan att strecken blivit lik starka, har jag bara missat ägglossningen på stickan eller har den uteblivit? Eller kan det gå lite upp och ner innan ägglossningen sker? Det här är första gången jag testar med ältest!
Jag skulle nog köra med digitala test istället. De andra har jag inte heller blivit helt klok på.
Första gången med ältester här också! Höll på att bli knäpp har ett tag. Trodde mig se en stegring och sen blev de blankt igen. Efter det blankt, blankt, blankt. Köpte clearblues digitala då jag intalat mig att det var fel på stickorna men nej, blankt där också.
Började ge upp när det visade tomt imorse men tog en sticka också, den visade stegring. Och test-galen som jag visst blivit tog jag även ett clearblue när jag kom hem efter jobbet, det visade gubbe! Tog även en sticka som visade starkt sträck. Från helt blankt till klart positivt.
Så vet inte riktigt hur det var där i början då jag såg stegring, om det var något eller inbillning. Men nu så! Hoppas du också får se positivt svar snart :)
Min stegring var jättekort. Tog mitt test varje dag i 10 dagar som var negativa. Sedan på dag 11 blev det lite starkare (inte alls pos) dag 12 var det positivt kl 15.30 och 19.30 var det mycket svagare. Jag bifogar en bild, uppifrån och ner blir det d10, d11 (ökning), d12 kl15.30 (pos), d12 19.30 (neg), d13(neg). Enligt NC så hade jag ägglossning på d12/d13 eftersom att stegring i temp kom kort efter. Fick även ont i äggstockarna och äl-flygning.
Starkt plus på bim-1, har inte riktigt tagit in det ännu :) vi har ett MA i bagaget, så är både överlycklig över pluset men också rädd att det ska hända igen. Nu är det ett år sen vi började den här resan, hoppas verkligen att den slutar i en bebis i juni :) lycka till allihopa!
Testade imorse på bim-4 ? Nu är det ingen tvekan. :)
[quote=79105022][quote-nick]mangon skrev 2018-10-02 14:56:08 följande:[/quote-nick][/quote]
Kör hårt ;)
Tempstegring på 0,2 idag. Kan det vara pga att öl skett, eller är det för att barnet är magsjuk och vaknat flera gånger under natten??? Ältestet igår em var helt blankt också. Men visst kan öl ha skett på fm ändå????
God morgon!
Ökad temp idag igen, dock med uppvak innan klockan ringde. Är det någon som vet hur mycket osammanhängande sömn påverkar när man tempar?
Well, jag gillar att läsa gravidbloggar så är det någon som kan tipsa om en eller fler bra?